Непрофільні активи Укрзалізниці продали в рази дорожче від початкової ціни
Про це Укрінформу повідомили в ДП "Прозоро. Продажі" з посиланням на директора підприємства Олексія Соболєва.
Соболєв відзначив "шалений попит" на об'єкти нерухомості Укрзалізниці у Києві, Смілі та Кривому Розі, що продавалися на п'яти аукціонах 27 вересня 2021 року.
Він уточнив, що на продаж було виставлено магазини, адмінбудівлі, нежитлові приміщення, склади тощо. Через велику кількість учасників - понад сорок - аукціони завершилися пізно ввечері.
«По три-чотири десятки учасників на аукціони в Києві та по два десятки в регіонах (Смілі та Кривому Розі). Це успіх. Ціни зростають космічно. Не дивно, бо конкуренція запекла. Що приємно, ціни зростають як у столиці, так і в регіонах. В результаті, по чотирьох аукціонах, замість стартових 5 млн грн УЗ отримає 35 млн грн", - зазначив Соболєв у Фейсбуці після закінчення перших торгів.
Так, найбільшу ціну - майже 184 млн грн за стартових 8,3 млн грн - було запропоновано за 5,8 га землі і старі будівлі неподалік станції метро "Бориспільська" у Києві.
За словами в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександра Камишіна, надалі аукціони планується проводити щотижня та виставити на продаж до кінця року об’єктів на загальну суму понад 500 млн грн.
З переліком запланованих до продажу об’єктів можна ознайомитися за посиланням.
Від реалізації цих активів компанія планувала отримати щонайменше пів мільярда гривень. Але перші аукціони свідчать, що "ця цифра може збільшитися у декілька разів", резюмував Камишін.
"Кошти від продажу непрофільних активів спрямуємо на ремонт інфраструктури та рухомого складу у пропорції 50/50 відсотків", - повідомив очільник Укрзалізниці.
Як повідомляв Укрінформ, 31 березня Кабінет Міністрів затвердив консолідований фінансовий план АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік, який передбачає прибуток на рівні 3,6 млрд грн. Зокрема, в компанії планують отримати 1,9 млрд грн від відчуження непрофільних активів.
В Укрзалізниці працює постійно діюча комісія, яка визначає перелік непрофільних активів. До переліку зазначених активів включають об’єкти, які компанія не використовує у своїй безпосередній діяльності з організації перевезень пасажирів та вантажів.