Німецький Lidl не розкриває свої плани щодо України
На запит Укрінформу щодо подібних намірів у компанії прямої відповіді не дали.
«Lidl постійно переглядає можливі цілі розширення та аналізує ринкові умови та потенціал клієнтів. Просимо зрозуміти, що на даний момент ми не можемо робити якихось конкретних заяв щодо можливих цільових країн, можливих місцезнаходжень філій чи дат відкриття», - відповіли агентству в міжнародному відділі корпоративної комунакації Lidl Foundation & Co. KG.
При цьому в компанії запевнили, що Lidl виступає за прозоре спілкування та інформацію і своєчасно повідомить про свої рішення працівникам та акціонерам.
Про плани німецької торговельної мережі зайти на ринок України наприкінці минулого тижня повідомило видання Lebensmittel Zeitung. У замітці зазначається, що компанії доведеться конкурувати з місцевою мережею ATБ, яка використовує ту саму стратегію та має близько 1200 магазинів по всій країні.
«Зростання ринку та посилення консолідації роблять Україну привабливою для Lidl; однак там Група Schwarz стикнеться з лідером ринку ATБ, який копіює його власну концепцію», - пише видання.
Група Schwarz - сімейна багатонаціональна торговельна компанія зі штаб-квартирою у м. Неккарзульм, земля Баден-Вюртемберг. Це найбільший європейський роздрібний продавець і четвертий роздрібний продавець у світі за доходами. Група керує продуктовими супермаркетами під брендами Lidl і Kaufland, які представлені в більшості європейських країн, а в даний час розширюється в США.
Компанія Lidl Stiftung & Co. KG, яка входить в Групу Schwarz, була заснована в 1973 році. Наразі має понад 12 тис. магазинів у 28 країнах Європи та США, в яких працюють 315 тис. співробітників.
Фото: Damian Lugowski/shutterstock