В Укравтодорі пояснили, як вдалося знизити порушення норм вагового контролю у 30 разів

В Укравтодорі пояснили, як вдалося знизити порушення норм вагового контролю у 30 разів

Карта
Укрінформ
Після запровадження з 1 жовтня 2021 року автоматичного нарахування штрафів за порушення норм габаритно вагового контролю (ГВК), кількість порушень цих норм скоротилась у 30 разів.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) у Фейсбуці.

Зазначається, що відомство порівнювало дані з 23 майданчиків зважування-у-русі (WiM) за квітень, серпень та жовтень 2021 року. У квітні було перевірено 897 484 вантажівки, з них норми ГВК порушили 80 884, у серпні було перевірено 880 965 вантажівок (порушення норм зафіксовано на 66 570). У жовтні було перевірено 1 032 870 вантажівок, з цієї кількості порушення норм ГВК було зафіксовано на 3 263 вантажівках.

Статистику про відсоток потенційних порушників відносно до загального трафіку вантажівок Укравтодор збирає з минулого року. Торік було зафіксовано, що кожен четвертий-п’ятий автомобіль їхав з порушенням габаритно-вагових обмежень.

Система зважування-в-русі – інструмент прямого стягнення штрафів за перевищення габаритно-вагових норм, який другий рік впроваджує Укравтодор. Кожен майданчик WIM комплексно збирає інформацію про автомобілі, які рухаються дорогою, у режимі реального часу.

Обладнання монтується у верхньому шарі покриття або на прогонових будовах мостів та шляхопроводів. Датчики фіксують параметри транспортного засобу — загальну вагу, розподілення ваги по осях, кількість осей, скатність, габарити, швидкість, номерні знаки. Завдяки тому, що система повністю перекриває проїзну частину, обійти її неможливо. Комплекс WIM фіксує перевищення встановлених норм і надсилає дані до Центру обробки даних. Інспектор перевіряє їх, формує постанову та накладає електронний підпис. Після цього постанова надсилається порушникові.

Зараз не залишилося жодної області, де б не будувалися майданчики зважування-в-русі. До кінця 2021 року заплановано влаштування 102 комплексів на основних транспортних коридорах країни.

Як повідомляв Укрінформ, Верховна Рада 3 червня 2021 року ухвалила у другому читанні та в цілому законопроєкт №3742 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю», який запроваджує штрафи за порушення норм ГВК.

Законопроєкт №3743 "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю" Верховна Рада ухвалила у другому читанні 29 червня.

Закони, які запроваджують адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, що зафіксовані за допомогою засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, зокрема в автоматичному режимі через платформу зважування-у-русі (систему WiM) набули чинності з 1 жовтня 2021 року.

28 червня Президент Володимир Зеленський підписав Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» №1534-ІХ, який закріплює автоматичну фіксацію порушень габаритно-вагових параметрів. Законом новий габаритно-ваговий контроль на дорогах введено з 1 жовтня 2021 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-