Кулеба представив нову онлайн-платформу NAZOVNI для супроводу українського експорту
Про це заявив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба на конференції керівників закордонних дипломатичних установ України «Дипломатія 30. Стратегія сильної держави», повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Що таке NAZOVNI? Це зрозуміла бізнесу система врегулювання відносин з клієнтами СRN. Ми намагаємося говорити мовою бізнесу, щоб пропонувати їм зручні формати. З впровадженням системи NAZOVNI МЗС повністю оцифрує цілу політику – економічну дипломатію. Це перша політика, яка буде віддана цифровізації», - сказав він.
За словами Кулеби, NAZOVNI – це відкрита онлайн-платформа, яка пропонуватиме консультації для кожного бізнесу і особистого менеджера, по суті співробітника посольства у відповідній країні. МЗС супроводжуватиме українського експортера на кожному етапі від подання ним документів і до укладення контрактів на постачання продукції.
Відтак, представник бізнесу зможе заходити на веб-ресурс за посиланням та заповнювати анкету. Дипломати визначатимуть ступінь готовність, для експорту, потенційний ринок, або потенціал бажаного ринку, обирають модель роботу, а далі готуватимуть план дій та проводити експортера по всіх етапах.
«Відтепер це головний інструмент просування українського експорту закордон через українські посольства», - підкреслив Кулеба.
Система автоматично відправлятиме інформацію у відповідні посольства; як експортери, так і дипломати матимуть власний кабінет.
Глава МЗС зауважив, що в міністерстві бачитимуть всю інформацію, аналізуватимуть її, робитимуть висновки. Він висловив переконання, що система, створена за дорученням Президента Володимира Зеленського, дозволить зробити український експорт справді масовим.
Як повідомлялося, МЗС допомогло понад 200 українським компаніям розпочати експорт чи почати роботу за кордоном у 2021 році.