Пілотне перевезення вантажів між Україною та Литвою в обхід Білорусі окупилося
Про це заявив очільник Литовських залізниць Егідіюс Лазаускас, передає Укрінформ із посиланням на литовське видання delfi.lt.
За словами Лазаускаса, подальша частота рейсів визначатиметься не лише потребою компаній у перевезеннях, а й конкуренцією з іншими перевізниками.
«Поточна ціна — приблизно 60 тис. євро туди і назад. Питання в тому, скільки б це коштувало, якби таких вантажів було значно більше і спрацювала б економія на масштабі. У будь-якому випадку маршрут окупився: отримали багато уроків і будуть ухвалені рішення, як покращити ці послуги, бо, на наш погляд, є дуже хороші перспективи», — заявив посадовець.
Наразі планується доставка 1,5 тис. т вантажів потягом до Литви раз на тиждень, оскільки Литовські залізниці підписали поки що кілька договорів на перевезення вантажів з України.
Як повідомлялося, Литва тестувала залізничне сполучення з Україною в обхід Білорусі. Цим маршрутом Україна розглядала можливість експорту зерна через порт Клайпеди у Литві.
При цьому міністр транспорту Литви Марюс Скуодіс заявляв, що Клайпедський порт здатний перевалювати значні обсяги - близько 8 млн тонн зерна, але через інфраструктурні обмеження нині в Литву можна завозити через Польщу лише 1-1,5 млн тонн українського зерна на рік.
Фото: © Įmonės nuotr