Український бренд відновлення: Шмигаль розповів, як створювався проєкт United24
Про це повідомив Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль у "Великому інтерв'ю Вадима Карп'яка", що транслювалось у телемарафоні, передає Укрінформ.
United24 є проєктом, який ініціював Президент. Це один з напрямків залучення фінансів, електронна можливість донацій, пожертвувань і внесків для України через інтернет від приватних осіб, корпорацій. Це один із можливих напрямків залучення коштів.
«Коли ми думали про це все, ми не хотіли щоб це був план Маршала 2-0. Ми хотіли, щоб це був план відновлення України. І коли Президент ініціював цей план відновлення і коли шукав назву для цього плану відновлення, то не хотілось, щоб це було якесь прізвище. Хотілось, щоб це був спільний наш документ з партнерами. Звідси і слово "юнайтед", об’єднання», - розповів Шмигаль.
Він також пояснив, що 24 - це 24 країни-партнери, це 24-й рік, "коли ми хочемо завершити всю історію з кандидатством та членством в ЄС. Бренд United24 стає українським брендом відновлення, і ми імплементуємо цей бренд у всі напрямки нашого відновлення"
За словами керівника уряду, на сьогодні насамперед це бренд для залучення партнерів і коштів для України. «В наступному – це буде в принципі брендом відновлення України. Перемогти ворога можна лише тоді, коли ми об’єднані чи у війні чи у мирі», - сказав він.
Як повідомлялось, Президент України Володимир Зеленський підписав указ № 344/2022 щодо заснування національного бренду United24 та привітав першого амбасадора цього бренду – легендарного українського футболіста й тренера Андрія Шевченка.