Основні французькі бренди приєднуються до протоколу економії електроенергії

Основні французькі бренди приєднуються до протоколу економії електроенергії

Укрінформ
Основні спеціалізовані дистриб’ютерські бренди Франції приєднуються до протоколу економії електроенергії.

Про це йдеться у у заяві на сайті Федерації торгівлі та дистрибуції Франції, передає Укрінформ.

“Зіткнувшись з енергетичною кризою, основні спеціалізовані дистриб’юторські бренди приєднуються до протоколу, оголошеного 18 липня. Цей протокол, розроблений під егідою технічної торговельної федерації Perifem за участю основних гравців у сфері дистрибуції продуктів харчування та спільно з Федерацією торгівлі і дистриб’юції, спрямований на зменшення споживання електроенергії магазинами”, - йдеться у оприлюдненій заяві.

Зазначається, що протокол, який є частиною цілей програми енергозбереження, визначених урядом, включає загальні та конкретні заходи, які будуть вжиті дистриб’юторськими брендами, щоб зменшити споживання енергії та уникнути скорочень, оголошених у випадку кризи.

Зокрема передбачені наступні дії:

- Вимкнення світлових вивісок одразу після закриття магазину;

- Зменшення інтенсивності освітлення, при цьому до приходу відвідувачів зменшити освітленість торгового залу на 50%. Під час присутності людей освітленість торгового залу також може бути значно знижена в критичні періоди споживання (за умови технічної сумісності систем освітлення);

- Зниження температури повітря в місцях продажу;

- Інші заходи, що дозволяють більш раціонально керувати енергією, наприклад, припинення оновлення повітря вночі.

Читайте також: Енергетична безпека в Європі та Україні: в ЄП назвали головні теми на другу половину року

Таким чином, цей протокол містить щоденні заходи, що запроваджуються з 15 жовтня, до яких можуть бути додані надзвичайні заходи, які будуть активовані у разі необхідності та як тільки стане відомо про настання критичного піку, визначеного за кілька днів до цього регуляторним органом.

"Спеціалізовані дистриб’юторські бренди, які є членами France Commerce - Boulanger, Electro Dépôt, Brico Dépôt, Castorama, Décathlon, Fnac Darty, Ikea, Leroy Merlin - сьогодні визнають своє бажання стати частиною цього ж підходу до енергозбереження, намагаючись реалізувати цей протокол", - йдеться у заяві.

Як повідомляв Укрінформ, міністр з питань енергетичних трансформацій Аньєс Паньє-Рунашер заявила про запровадження у Франції заходів зі зменшення споживання електроенегрії.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-