Поглиблення дна у портах Ізмаїла та Рені збільшить перевезення Дунаєм у кілька разів - АМПУ
Про це в інтерв’ю виданню «Центр транспортних стратегій» розповів т.в.о. голови Адміністрації морських портів України Олексій Востріков, передає Укрінформ.
«Зараз проводяться днопоглиблювальні роботи в акваторії порту Ізмаїл. До кінця року плануємо повернутись до паспортних глибин 7,2 метра. Протягом тижня-двох розпочнеться також днопоглиблення в акваторії порту Рені. Там також стоїть завдання повернутися до паспортних глибин. В обох портах роботи проводяться власними силами АМПУ. За обсягами: 350 тис. кубів - Ізмаїл та 270 тис. кубів – Рені», — розповів Востріков.
За його словами, завдяки таким роботам порти зможуть обробляти судна з більшою осадкою, що згодом має позитивно позначитися на загальній цифрі перевалки.
«І навіть, якщо по каналу Суліни так і проходитиме до п'яти суден на день, то ми зможемо збільшити обсяги, почавши вантажити судна дедвейтом 8 тис. тонн замість сьогоднішніх 1-1,5 тис. тонн», — зазначив очільник АМПУ.
Загалом же з початку війни перевалка Дунайських портів вже зросла в сім разів.
Наразі, як підкреслив Востріков, АМПУ активно працює над тим, щоб побудувати правильну комунікацію між залізницею, АМПУ, Укравтодором для максимального скорочення термінів простоїв суден.
Як повідомлялося, на початку липня підрозділи ЗСУ завершили військову операцію із зачищення острова Зміїний від техніки та озброєння російських загарбників, що втекли до тимчасово окупованого Криму. Після звільнення острова гирло Бистре стало відкритим для суден, що перевозять агропродукцію. За підрахунками експертів, звільнення острова Зміїний та деблокада гирла Бистре заощаджує бізнесу щонайменше пів мільйона доларів на добу.
Фото: АМПУ