Посол України закликає виробників просувати товари в Італію через Nazovni
Про нові шляхи співпраці вітчизняного та італійського бізнесу під час війни дипломат розповів у статті для «Дзеркала тижня», передає Укрінформ.
Мельник зазначив, що важливим інструментом пошуку потенційних партнерів на італійському ринку є участь у профільних міжнародних виставках, які щорічно відбуваються в Італії. У цьому контексті посол поінформував, що за підсумками вже проведеної роботи українські компанії уклали 43 контракти на постачання до Італії меблів, кондитерських виробів, кукурудзи, цукру, сої, виливків із металу й навіть лохини.
«Та всі ми добре усвідомлюємо, наскільки складною в багатьох аспектах є участь українського бізнесу в офлайн-заходах за кордоном у наш час. Саме тому в квітні цього року в тісній співпраці міністерств закордонних справ України та Італії, посольства України в Італії, міжнародної платформи Nazovni та Агентства зовнішньої торгівлі Італії стартував без перебільшення унікальний проєкт. На базі електронної платформи ITA Fiera Smart 365, що об’єднує понад 200 тисяч італійських компаній, розпочала роботу цифрова виставка Ukraine - Italy Marketplace 2023», - написав Мельник.
Він акцентував, що вперше в історії Агентства зовнішньої торгівлі Італії, пріоритетом якого є сприяння експорту продукції італійських підприємств та їх діяльності на міжнародних ринках, створено окремий розділ для українських компаній-експортерів. «Це свідчить про наявність спільних інтересів італійських та українських експортерів на європейських ринках і ринках третіх країн», - вважає посол України.
Він підкреслив, що маркетплейс - це можливість безкоштовно, дистанційно, швидко та якісно презентувати свою справу та продукт на італійському ринку, а також зручна альтернатива для тисяч експортерів, які не мають змоги виїхати за кордон і бути фізично присутніми на виставках в Італії.
«Фактично це постійна онлайн-виставка, взяти участь у якій може майже кожен виробник із України. Для цього лише потрібно стати резидентом міжнародної платформи Nazovni, подати заявку до посольства України в Італії, обравши в переліку послуг «виставкові заходи» та зазначивши в коментарях Ukraine - Italy Marketplace 2023. За умови, що в компанії є всі необхідні оцифровані матеріали, процес створення експо-сторінки на порталі забере не більше 15-20 хвилин. Згодом потрібно лише перебувати на зв’язку й оперативно відповідати на запити про онлайн-зустрічі від потенційних партнерів із Італії», - пояснив дипломат.
Він повідомив, що наразі на платформі зареєстровано 71 компанію з України, що пропонує майже 200 товарів. За словами Мельника, їхня кількість невпинно зростає, адже українському бізнесу є що запропонувати італійцям.
«І з огляду на той факт, що проєкт дає змогу зробити це не виходячи з офісу, нехтувати такою нагодою не варто», - переконаний посол України.
Як повідомлялося, Італія вже активно працює над майбутньою відбудовою Одеси та готова надавати фінансову підтримку українським культурним ініціативам.
Фото: Фейсбук