В усіх галузях економіки потрібні такі проєкти, як «Дія» та «Армія дронів» - Федоров

В усіх галузях економіки потрібні такі проєкти, як «Дія» та «Армія дронів» - Федоров

Укрінформ
Амбітні завдання для креативних команд та певна свобода для реалізації цих цілей здатні підняти і розвинути будь-яку галузь.

На цьому наголосив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров під час міжнародного форуму «Креативна Україна», передає кореспондент Укрінформу.

«Ми намагаємось кожен наш проєкт зробити надихаючим і зробити так, щоб він став певним культурним феноменом, який обговорюють мільйони. А коли є амбітна ціль, і ти даєш креативним командам свободу, з'являється результат, який надихає велику кількість людей», - сказав Федоров.

Читайте також: Зменшення дохідності праці у сфері культури є величезним викликом - Карандєєв

У якості прикладу віцепрем’єр-міністр навів історію появи сервісу «Дія», завдяки якому в Україні з’явилося розуміння, що таке цифровізація. І сьогодні без цифровізації, як підкреслив Федоров, не впроваджується жодна державна послуга.

«Спочатку ми будь-яку послугу запускаємо і проєктуємо онлайн, а вже потім – офлайн», - сказав він.

Читайте також: «Армія дронів» за два тижні знищила 88 танків ворога

Аналогічним викликом для команди Мінцифри став проєкт Дія.City. Він був задуманий не лише як підтримка IT-сектору, а і як певне культурне явище.

«Ми хотіли не просто провести дерегуляцію і запровадити пільги для IT, ми прагнули створити для технологічних компаній найкращий податковий режим у Європі. І нам це вдалося. Те саме і з проєктом «Армія дронів» - максимально амбітна ціль і надання свободи», - додав Федоров.

На його переконання, так потрібно діяти у всіх секторах економіки. І тоді креативні люди, «озброєні» певними інструментами, зможуть розвинути будь-який напрямок, будь-яку галузь.

Як повідомлялося, 19 березня у Києві проходить VII Міжнародний форум «Креативна Україна». Захід зібрав урядовців, народних депутатів, українських та закордонних експертів, креативних підприємців, митців, журналістів, аби продемонструвати, як у горнилі війни переосмислюється і зароджується нова українська культура та креативні індустрії.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-