ФДМУ та Prozorro.Продажі розроблять маркетингову стратегію для великої приватизації

ФДМУ та Prozorro.Продажі розроблять маркетингову стратегію для великої приватизації

Укрінформ
Фонд державного майна України разом із АТ «Прозорро.Продажі» посилять співпрацю і разом розроблять маркетингову стратегію для ефективної великої приватизації.

Про це повідомив у Телеграмі голова ФДМУ Віталій Коваль, передає Укрінформ.

«Зустрівся з керівництвом АТ «Прозорро.Продажі» <…> Домовилися разом розробити ефективну маркетингову стратегію продажу об’єктів великої приватизації. А також спільно працювати у питаннях оренди державного майна, санкційних активів, Земельного банку та інших проєктів Фонду», - йдеться в повідомленні.

На переконання Коваля, тісніша співпраця з Prozorro.Продажі відкриє для ФДМУ нові можливості. Зокрема, для розширення форматів просування об'єктів, їх популяризації та комунікації на майданчиках платформи.

Читайте також: Фонд держмайна готує до продажу Ocean Plaza

Як повідомлялося, Фонд державного майна України розраховує, що велика приватизація розпочнеться вже у другому півріччі 2024 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-