До програми «Плюси» долучився ще один бізнес

До програми «Плюси» долучився ще один бізнес

Укрінформ
Новим партнером національної програми підтримки військовослужбовців «Плюси» у застосунку «Армія+» став інтернет-магазин Rozetka.

Про це повідомили у Міністерстві оборони, передає Укрінформ.

Зазначається, що користувачі можуть згенерувати один промокод на місяць, який надаватиме до 30% знижки на амуніцію та інші товари.

Відео дня

Перелік категорій, на який діє цей промокод, доступний на акційній сторінці сайту партнера. Там же вказаний і розмір знижки.

Обмежень суми та кількості категорій товарів у замовленні немає. Наприклад, якщо військовослужбовці матимуть щось із амуніції, засобів для тактичної медицини й автотоварів у своєму кошику, то відповідні знижки подіють на всі категорії.

Заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко зауважила, що Rozetka активно допомагає українській армії від початку повномасштабного вторгнення РФ.

«Це можна побачити й у їхній пропозиції для програми, яка створює дійсно хороші умови для наших захисників та захисниць», - зазначила вона.

Читайте також: Міноборони створило державне підприємство «Цифрова Армія»

У Міноборони поінформували, що за три місяці після запуску програми «Плюси» пропозиціями в застосунку «Армія+» військові скористалися вже 565 тисяч разів, заощадили на цьому понад ₴44 мільйони.

Як повідомлялося, національну програму підтримки «Плюси» запустили в грудні минулого року. Її мета - об’єднати великі бізнеси й надавати захисникам України спеціальні пропозиції на товари та послуги.

Першими компаніями, які долучилися до «Плюсів», стали "Укрзалізниця" із квитками зі спецрезерву, логістична компанія «Нова пошта» з доставкою у прифронтові регіони за ₴1, а також автозаправні компанії «Укрнафта», WOG і ОККО зі знижками на пальне, їхні кафе та маркет.

Фото ілюстративне

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
Всi рубрики
За період:
-
Share: