ОПОРА назвала кандидатів, які лідирують за кількістю вуличної реклами
Про це йдеться у першому звіті за результатами спостереження Громадянської мережі ОПОРА на чергових виборах Президента України 31 березня 2019 року.
“Агітація на зовнішніх рекламних носіях залишається найбільш поширеним способом ведення виборчої кампанії серед кандидатів. Практично всі зареєстровані кандидати розміщують політичну рекламу на зовнішніх носіях. Беззаперечними лідерами, які масово використовують рекламу на білбордах і сітілайтах, є Андрій Садовий, Петро Порошенко, Анатолій Гриценко, Олег Ляшко, Юлія Тимошенко і Володимир Зеленський” , - йдеться у звіті.
Водночас в ОПОРІ зазначають, що серед незареєстрованих кандидатів, окрім Порошенка, в цьому лідирує Арсеній Яценюк, “агітаційна кампанія якого, ймовірно, більше орієнтована на парламентські, а не президентські вибори”.
Як повідомлялося, станом на 30 січня ЦВК зареєструвала 26 кандидатів на посаду глави держави: Ігоря Шевченка, Сергія Капліна, Валентина Наливайченка, Віталія Скоцика, Андрія Садового, Віталія Купрія, Євгенія Мураєва, Анатолія Гриценка, Геннадія Балашова, Ольгу Богомолець, Олександра Шевченка, Романа Насірова, Юрія Бойка, Олега Ляшка, Аркадія Корнацького, Олександра Вілкула, Юлію Тимошенко, Дмитра Добродомова, Олександра Мороза, Іллю Киву, Руслана Кошулинського, Олександра Данилюка, Сергія Таруту, Володимира Зеленського, Ігоря Смешка та Інну Богословську.
Кампанія з виборів Президента України стартувала 31 грудня 2018 року. Висування кандидатів політичними партіями або шляхом самовисування та подання кандидатами документів до ЦВК триватиме до 3 лютого.
Перед поданням до Центрвиборчкому документів кандидат або партія, яка його висунула, має внести грошову заставу у розмірі 2,5 млн грн. Реєстрація кандидатів у президенти триватиме до 8 лютого включно.
Президентські вибори призначено на 31 березня 2019 року.