«Моршинська» випустила лімітовану cерію пляшок «Міста України»
Лімітована серія покликана надихнути красою та атмосферою кожного з міст - Львова, Одеси, Харкова, Дніпра та Києва. У дизайні етикетки поєднуються три мурали, впізнавані ландшафти і логотип міста.
«Лімітована серія «Міста України» - у першу чергу, емоційний проект, у який закладено декілька смислів, здатних зачепити різні струни душі - комусь буде приємно побачити силует міста дитинства або згадати події та подорожі, пов'язані з різними містами, а когось зачепить символізм сучасного мистецтва муралів. Ми хочемо використовувати широку географічну представленість «Моршинської» і поєднати невидимою ниткою міста України», - прокоментувала Наталія Ревіка, маркетинг-директор IDS Borjomi Україна.
«Такі проекти, як «Міста України», допомагають просувати бренди міст і розвивати внутрішній туризм. У кожного міста є канонічні прикмети - це будівлі та пам'ятники, що формують загальний силует міста. А сучасні урбаністичні символи - це яскраві і впізнавані мурали, які вже стали частиною міської культури для жителів і обов'язковим пунктом екскурсійних програм для туристів. «Моршинській» вдалося об'єднати ці символи на одній етикетці», - додав Іван Ліптуга, президент Національної туристичної організації України.
Лімітована серія «Моршинської» «Міста України» була вперше презентована на Міжнародній туристичній виставці в Києві, а також на Міжнародному Самміті в Одесі в рамках панелі маркетинг територій. Продукт представлено пляшками об'ємом 1,5 л (негазована), лімітована серія буде у продажу до кінця 2018 року.