Тонкощі вдалої СМС-розсилки: як ненав'язливо підштовхнути клієнта до покупки

Тонкощі вдалої СМС-розсилки: як ненав'язливо підштовхнути клієнта до покупки

Укрінформ

Розсилка СМС як маркетинговий метод добре показує себе: продаж зростає, бізнес розширюється. Але просто надіслати повідомлення із пропозицією купити ваш товар або замовити послугу недостатньо. Швидше за все, така СМС потрапить у кошик непрочитаним. Щоб зацікавити клієнта, слід скористатися порадами професіоналів-маркетологів. Разом із сервісом СМС розсилки smsclub.mobi ми підготували найбільш актуальні правила.

12 порад щодо складання ефективних SMS

Під час підготовки тексту розсилки постарайтеся поставити себе місце клієнта. СМС має бути такою, щоб її було цікаво прочитати. Інтрига, економія коштів, спеціальні пропозиції – ось що приваблює людей.

Покладіть суть вашої пропозиції у перші два рядки

Багато людей знайомляться з СМС швидко, просто глянувши на спливне віконце. Якщо ніщо не зачепило – повідомлення надсилається в кошик.

Висновок: суть пропозиції потрібно помістити на початок СМС. Перші два рядки відображаються у попередньому перегляді, а наступні рядки можна витратити на контактні дані, дату та адресу проведення заходу.

Потрапляйте у крапку

Дайте можливість людині відчути себе особливою – це підкуповує і вселяє довіру. Запропонуйте показати СМС у торговій точці та отримати хорошу знижку, відправте знижковий код для покупки в інтернет-магазині.

Не забувайте користуватися сегментацією цільової аудиторії. Якщо клієнт купив у вас смартфон, запропонуйте йому захисний чохол, навушники або павербанк .

Обмежуйте час

Підштовхніть клієнта до покупки шляхом обмеження терміну акції. Щоб зважитись на покупку, багатьом не вистачає саме ризику упустити можливість вигідно вкласти гроші. Вказуйте терміни акції – лише сьогодні, лише до 30 червня, або обмежуйте кількість призів (наприклад: «перші 10 людей, що зателефонують, отримають…»).

Не забудьте представитися

Особливо це важливо, якщо ви робите розсилку SMS із коротких номерів, де немає можливості замість цифр поставити ім'я компанії. Якщо назва вашої компанії/бренду в оригіналі пишеться латиницею, переведіть її в кирилицю – у СМС це читається краще та більше приваблює людей.

Позбавтеся зайвого креативу

Оригінальні слогани залиште осторонь - вони підходять для телебачення та інтернету, а в короткій СМС виглядають недоречно. Клієнту краще дати лаконічну корисну інформацію: що пропонуєте, яку знижку гарантуєте скільки часу діє акція.

Забудьте про трансліт

Зараз майже кожна людина має смартфон. Розсилки, написані латиницею, робити не обов'язково і навіть небажано. Вони складно читаються і тому дуже швидко потрапляють у кошик.

Скоротіть повідомлення до мінімуму

Чим менше тексту в SMS, тим більша ймовірність, що повідомлення буде прочитане. Багато хто отримує СМС на роботі, в дорозі або інакше зайняті. Виділити кілька секунд читання може кожен, тому не перевантажуйте клієнтів інформацією.

Дотримуйтесь тактовності

Прізвище, звернення лише з імені сподобається далеко ще не всім. Залишайтесь в рамках ділового спілкування навіть у СМС розсилці :

  • звертайтесь до клієнта на Ви;
  • якщо знаєте тільки ім'я – додайте перед зверненням «шановний /шановний».

Не пишіть повідомлення від імені друзів або родичів, наприклад: «Купила класні босоніжки в магазині N! Швидше біжи, доки знижки не закінчилися!». Це схоже на спробу підкупити прямотою, але не працює.

Зробіть текст легким до читання

Ухабами в тексті для людського ока виступають:

  • скорочення;
  • абревіатури;
  • оклику та знаки питання, яких дуже багато;
  • слова, написані великими літерами;
  • надлишок емодзі .

Такий текст читати некомфортно, і людина намагається швидше закрити повідомлення, яке рясніє цими перешкодами. Щоб привернути увагу, достатньо виділити капс локом 1-2 слова.

Те саме відноситься до специфічних термінів. Зведіть їх використання до мінімуму – повідомлення має бути цілком зрозумілим читачеві.

Залишіть контакти

Навіть найцікавіше повідомлення, дочитане до кінця, не дасть приросту покупців, якщо їм не залишити способи зв'язку з вами. Як можна дати контакти:

  • Клікабельний номер телефону. Він підкреслюється та виділяється синім кольором. При натисканні на цей фрагмент тексту на смартфоні відкривається програма "Телефон", і людині залишається лише підтвердити дзвінок.
  • Скорочене посилання. Є безліч сервісів зі скорочення урл-адреси. Скористайтеся ними, щоб зробити повідомлення коротшим і дозволити клієнту одразу потрапити на сайт.
  • Фізична адреса місця, де відбувається акція чи захід.

Правильно вибирайте час

Розсилати СМС можна у будь-який час, але найпродуктивнішими вважаються:

  • неділя та понеділок;
  • період із 12.00 до 15.00.

Це не означає, що останнім часом клієнти не читатимуть SMS. Просто в середньому відсоток відкриття повідомлень та їх перетворення на покупців у ці періоди вищий.

Урізноманітнюйте пропозиції

Не потрібно надсилати ті самі повідомлення щотижня. Чергуйте - спочатку запропонуйте знижку, потім промокод, потім розкажіть про якийсь цікавий факт про вашу компанію.

Переваги СМС-розсилки перед іншими каналами

Незважаючи на те, що тепер розсилати можна в месенджерах, СМС не втратили своєї актуальності. Ось чому це відбувається:

  • Смартфон завжди під рукою та в мережі. Навіть якщо немає інтернету, SMS дійде до отримувача.
  • СМС важко пропустити. Деякі телефони вібрують, доки власник не прочитає повідомлення. Значок непрочитаного SMS завжди висить у верхній панелі. Тому відкриття повідомлень на телефон становить 98%. Це найбільший показник серед усіх можливих розсилок.
  • Швидкість доставки. Якщо повідомлення в месенджерах або поштою людина читає, коли заходить у додаток, то СМС відразу потрапляє на екран. Більше половини користувачів відкривають повідомлення у перші 5 хвилин після отримання.

У поєднанні з іншими каналами або сама по собі SMS-розсилка дає великий простір для розвитку бізнесу, збільшення продажів та розширення клієнтської бази.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-