«Воля» непоборна, незламна та запальна: IDS UKRAINE випустила нові смаки енергетика

«Воля» непоборна, незламна та запальна: IDS UKRAINE випустила нові смаки енергетика

Укрінформ

Від початку листопада на полицях торгових точок по всій Україні з’явився розширений асортимент енергетичного напою «Воля».

Нові пропозиції в сегменті енергетичних напоїв стали відповіддю компанії на ринкові тренди в цій категорії, які демонструють динамічний розвиток і впевнене зростання. Так, цьогоріч обсяг українського ринку суттєво збільшився порівняно із показниками за 2021-2022 роки. Станом на вересень 2023 року фіксується його зростання в роздрібному каналі на близько 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року. За внутрішніми прогнозами IDS Ukraine, до кінця року обсяг ринку перетне позначку у 100 млн л, що на 30 млн л більше довоєнного рівня.

«Виробництво енергетика «Воля» ми запустили лише на початку цього року, а вже на сьогодні він встиг завоювати як впевнені позиції на ринку, так і місце в серцях споживачів. Такий запуск став наслідуванням глобальних трендів зі збільшення виробництва і продажів цієї категорії напоїв по всьому світу загалом і в Україні зокрема. Тому розширення лінійки смаків «Волі» у якості наступного кроку у розвитку продукту – це логічне продовження стратегії компанії, яка передбачає створення нових пропозицій у відповідь на очікування споживачів. Ми й надалі рухатимемось у цьому напрямку, адже наша мета – стати лідером ринку не лише питної води, а й безалкогольних напоїв», – коментує Марко Ткачук, СЕО IDS Ukraine.

Для розвитку категорії енергетичних напоїв у власних пропозиціях компанія IDS Ukraine розширила продуктову лінійку новими смаками: ківі-полуниця, манго-апельсин та журавлина. Традиційно, основний інгредієнт – природна мінеральна вода «Моршинська», а додаткові функціональні компоненти – кофеїн, вітаміни групи В і таурин.

Оновився і зовнішній вигляд енергетика, який доповнився близькими кожному українцю сенсами. Відтепер у дизайні бляшанок із різними смаками напою графічно зашифровані слова-характеристики нашого народу, воля якого Незламна, Запальна, Непоборна і Незалежна.

Створюючи нові смаки енергетика «Воля», IDS Ukraine керувалась дослідженнями щодо очікувань споживачів від цієї категорії напоїв. Так, люди прагнуть отримувати від них більше енергії та сил, кращої концентрації для вирішення щоденних завдань, а також задоволення при споживанні завдяки приємним і різноманітним смакам. 47% споживачів, опитаних дослідницькою агенцією «KANTAR Ukraine» вважають, що бренди мають розширювати асортимент і випускати новинки. А 43% тих, хто регулярно купує енергетики, споживають як оригінальні смаки, так і фруктові або лише фруктові – такий результат опитування агенції «Gradus».

Тож, в нових рецептурах «Волі» виробником були збережені всі компоненти класичного оригінального напою, який надає сил і необхідної концентрації, та додані яскраві смаки, які знайдуть своїх прихильників серед українців.

Важливо, що для виробництва нових продуктів на основі мінеральної води «Моршинська» компанія IDS Ukraine використовує інноваційні технології. На заводі «Оскар» в м. Моршин було встановлено надсучасну асептичну лінію, аналогів якій немає в Україні. Вона дозволяє створювати натуральні напої без використання консервантів. Компанія продовжує робити ставку на виробництво продуктів високої якості, тому інвестиції в цей напрям за останні 5 років склали вже понад 2,3 млрд грн.

Нагадаємо, що енергетичний напій «Воля» споживачі вперше побачили у січні 2023 року. Однією з цілей запуску стала підтримка військових, яким вкрай важливо отримувати додаткову енергію в умовах виконання бойових завдань. Першу партію продукту у розмірі 40 тис. одиниць компанія IDS Ukraine відразу спрямувала до ЗСУ. І відтоді благодійні відправки «Волі» на фронт стали регулярними – за цей час на потреби військових передано понад 100 тисяч бляшанок енергетика. Разом із питною водою загальна сума підтримки військових безкоштовними напоями вже перевищила 175 млн грн.

Довідка. IDS Ukraine — провідний національний виробник мінеральних вод, який понад 25 років працює на ринку України, пропонуючи споживачам відомі торговельні марки: «Моршинська», «Моршинка», «Миргородська», «Миргородська Лагідна», «Aqua Life», «Аляска»» «Воля», «Лимонада».  Компанія беззаперечний лідер галузі бутильованих вод і має значний вплив на її формування та розвиток. Загальна сума капітальних інвестицій IDS Ukraine, зокрема у виробництво, за останні 5 років – 2,3 млрд грн. Залишаючись найбільшим платником податків та зборів у галузі, компанія перерахувала до бюджету країни майже 700 млн грн за 2022 р. Вона надає роботу 3 000 осіб і відіграє значущу роль як основний роботодавець для таких невеликих міст, як Миргород і Моршин. Від початку війни на потреби ЗСУ, лікарень, переселенців і мешканців деокупованих територій IDS Ukraine передала води на суму понад 175 млн грн, а загальний обсяг допомоги за благодійними проєктами перевищив 250 млн грн.

Фото: IDS UKRAINE

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-