У Києві з'явився дитячий майданчик з унікальним «Супер Кубом» з Лапландії
Відтепер у Києві є новий ігровий простір та власний «Супер Куб», привезений із міста-резиденції Санта-Клауса. Його встановили на дитячому майданчику, побудованому за фінським проєктом у межах ініціативи «Joy of Play». Іноземні благодійники з Фінляндії та Данії, чиїм коштом споруджено об’єкт, сподіваються, що майданчик подарує українським дітям багато моментів радості.
Новий дитячий майданчик розмістився на території одного з київських скверів на вулиці Вадима Гетьмана, 1. Великий ігровий простір розрахований на дітей різного віку. Та унікальним його робить конструкція «Супер Куб» – гігантська башта з двома величезними гірками та достатнім простором для майже півсотні дітей одночасно.
«Супер Куб» є результатом багаторічної роботи дизайнерської студії фінського виробника «Lappset Group». Наразі це єдиний подібний ігровий простір в Україні, з ексклюзивним дизайном, виготовлений з натурального дерева. На майданчику розташовані ігрові зони для дітей різного віку з різноманітними гойдалками.
На відкритті були присутні діти та їхні батьки. Малеча отримала можливість одразу випробувати якість нового майданчика. Для дітей організували піньяту із солодощами, розваги, а також вручили брендовані подарунки, що підготували партнери від «Reima» та іграшки від “Lappset”.
Проєкт «Joy of Play» започаткувала родина Хартвалл, яка зі своєю командою вже давно працює в Україні. Це вже другий дитячий майданчик, побудований в Україні у межах проєкту. Перший був відкритий у Львові влітку минулого року. Його збудували на внутрішньому подвірʼї однієї із львівських шкіл, що розташована в історичній будівлі. Завдяки проєкту «Joy of Play» діти отримали безпечне місце для відпочинку на свіжому повітрі під час перерв та дозвілля.
«Майданчик був створений, щоб дарувати моменти щастя і радості дітям. Це місце дозволяє дітям бігати, стрибати, гойдатися і робити все, що повинні робити діти. Ви, українці, – сміливі, сильні і витривалі. Ми дуже захоплюємося вами і хочемо бути поруч з вами», – сказала засновниця проєкту Піа Хартвалл.
Співзасновниці проєкту Піа Хартвалл та Урсула Бласар сподіваються, що проєкт «Joy of Play» стане моделлю для потужної та дієвої підтримки України з боку міжнародних компаній.
«Проєкт такого масштабу потребує партнерства. Цей майданчик з’явився тут завдяки компаніям, а також особистим внескам багатьох людей. Ми хочемо подякувати Києву за надання такого чудового місця і нашим місцевим партнерам. Ми зробили чудову роботу», – додала Урсула Бласар.
Основними партнерами проєкту стали фінські компанії: «Lappset Group», які надали ігрове обладнання, бренд дитячого одягу «Reima» та провідний виробник рішень для друку «Nilpeter». На місці, у Києві, ідею втілювали у життя компанія «Нові Горизонти 2005» та КО «Київзеленбуд» спільно з Всеукраїнським громадським об’єднанням «Інститут «Республіка».
«Мій батько був народжений 84 роки тому лише через тиждень після того, як росія атакувала Фінляндію і почала Зимову війну. 30 років потому мій батько започаткував компанію Lappset[...] Ми - сімейний бізнес. З лютого 2022 року наші серця лишаються з Україною. Як тільки війна закінчиться, ми сподіваємося, що в Україні будуть найкращі дитячі майданчики. І, можливо, одного дня українці стануть найщасливішою нацією у світі», – зазначив Ерккі Ікахеймо, віцепрезидент компанії з виробництва ігрового обладнання для дитячих майданчиків «Lappset».
У свою чергу посол Фінляндії в Україні Яакко Лехтовірта, який також долучився до урочистостей.
«Фінляндія підтримувала Україну від самого початку повномасштабного вторгнення в 2022. Наш уряд відданий продовженню підтримки України і, можливо, навіть більш важливо те, що наш народ, наше громадянське суспільство, віддане підтримці України[...] Уряд Фінляндії завжди фокусувався на освітніх ініціативах і підтримці молоді, особливо дітей. Інвестиція в дітей це інвестиція в майбутнє», – зазначив посол Фінляндії.
Під час відкриття ігрового майданчика депутатка Київради Ксенія Семенова, яка допомагала з вирішенням бюрократичних питань, подякувала благодійникам Фінляндії та Данії та зауважила, що не можна недооцінювати допомогу іноземних партнерів для українських дітей, на долю яких випали випробування війною.
«Ви навіть уявити не можете, як вони багато допомагають Збройним силам України. І знаходять час, зусилля, гроші, щоб зробити наших дітей щасливими. Наші діти точно будуть згадувати своє дитинство на цьому майданчику та інших локаціях, які допомогли створити наші партнери», – сказала Ксенія Семенова.
ТОВ «Нові горизонти 2005», яке очолює Ярослава Наконечна, представляє «Lappset Group» в Україні вже 18 років. Її спеціалісти встановлюють ігрове обладнання від цієї компанії, а тому знають про її якість не з чуток.
«Якщо я скажу, що ігровий комплекс «Lappset Super Cube» – це прорив в усвідомленні, якими можуть і мають бути ігрові комплекси, це не буде перебільшенням! Вертикальна структура з натуральної деревини, що може вмістити в себе більше 50 дітей і підлітків – такого наша столиця та і вся Україна ще не бачили», – зазначила Ярослава Наконечна.
За словами керівника проєкту «Joy of Play» в Україні Віталія Гліжинського, Всеукраїнська ініціатива «Активна Громада» зацікавлена у реалізації таких благодійних ініціативах з багатьох міркувань.
«Для нас важливо, щоб в громадах люди почувалися більш безпечно і комфортно. Особливо наші діти, які жили під час COVID, а тепер живуть у часи повномасштабної війни. Тому ми дуже цінуємо таких чудових міжнародних партнерів, представників бізнесу з Фінляндії та Данії, які керуються цінностями людяності та добра і створюють чудові проєкти для наших дітей. Така підтримка ще раз доводить, що ми не самі і надихає українців триматись і бути більш оптимістичними», – додав Віталій Гліжинський.
Матеріал розміщено згідно з пунктом 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 і Закону України №2849-IX від 31.03.2023 та на підставі Рахунку.
п.3 ст.9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996: Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова «реклама».