Петренко: Держава має забезпечити швидкими сервісами без черг та хабарів

Петренко: Держава має забезпечити швидкими сервісами без черг та хабарів

Укрінформ
Міністерство юстиції готове допомагати місцевим органам влади у відкритті центрів надання послуг європейського рівня, щоб українці отримували сучасні комфортні сервіси. Держава має забезпечити громадян швидкими і якісними сервісами без черг та хабарів.

На цьому наголосив міністр юстиції Павло Петренко під час презентації початку будівництва нового сервісного центру адміністративних послуг у Київській області, повідомляє прес-служба Міністерства.

«На початку наступного року Київська область відкриє новий центр адміністративних послуг. Для цього є всі передумови, воля і велике бажання у керівництва ОДА. Після відкриття центру ми побачимо зовсім новий підхід у роботі місцевих органів влади з жителями регіону. Ми готові допомагати місцевій владі у відкритті таких центрів, щоб обличчя українських сервісів було європейським. Кожна людина, яка звернулася за послугою, має повертатися додому з хорошим настроєм і відчуттям того, що органи влади надають їй комфортний сервіс та працюють на неї, що вона платить податки не просто так», - зазначив Петренко.

За його словами, з 1 січня наступного року місцеві органи влади мають перебрати на себе функції, які раніше монопольно надавали органи юстиції, і Київська область є однією з передових у цій роботі.

«Те, що було мрією наприкінці минулого року, нині вже є реальністю, адже Рада прийняла розроблений Мін’юстом пакет законів, який забезпечує передачу повноважень із реєстрації бізнесу і нерухомості, які раніше були монопольно у Міністерства юстиції і асоціювалися з чергами, бюрократією і корупцією, місцевим органам влади», - наголосив міністр.

Він також нагадав, що з цього понеділка до процесу реєстрації долучилися 7000 приватних нотаріусів по всій Україні.

«Це велика сила людей, які готові чесно працювати і надавати якісний сервіс. Приватні нотаріуси за 1 день роботи підключилися до реєстрів і зробили понад 750 реєстраційних дій. Я переконаний, що конкурентне середовище, коли українець може звернутися до того сервісного центру чи тієї особи, яка надасть більш якісний і комфортний сервіс, – це дуже правильний підхід, який забезпечує конкуренцію і комфорт для простих громадян», - зауважив Петренко.

На його переконання, українці мають займатися своїми справами, а документами повинна опікуватися держава, забезпечуючи громадян швидкими і якісними сервісами без черг ы хабарів.

Старт будівництву нового сервісного центру адміністративних послуг було дано 22 грудня на території Київської ОДА у столиці.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-