Суд захистив відомство Балчуна від кредиторів «Донецької залізниці»
Як повідомляється на сайті Укрзалізниці, завдяки цьому рішенню інтереси товариства у відносинах з кредиторами ДП «Донецька залізниця» можна вважати остаточно захищеними у судовому порядку.
«Укрзалізниця вітає сьогоднішнє рішення Верховного Суду України, адже дотепер суди не займали одностайної позиції у цьому питанні. Водночас Укрзалізниця твердо стояла на тому, що до проведення інвентаризації активів та зобов'язань ДП «Донецька залізниця» та їх документування, відновлення можливості фактичного доступу до активів підприємства, в Укрзалізниці немає підстав відповідати за зобов'язаннями цього підприємства. Це підтверджує і закон України, прийнятий наприкінці грудня», - зазначив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун.
Верховним Судом України підтверджено, що товариство не має обов'язку відповідати за неналежне виконання своїх зобов'язань державним підприємством «Донецька залізниця», до проведення інвентаризації та оцінки майна ДП «Донецька залізниця», розміщеного на території проведення антитерористичної операції. Інвентаризація майна та його оцінка мають бути здійснені після завершення АТО, складання та затвердження відповідних передавальних актів та вирішення питання щодо зміни розміру статутного капіталу ПАТ «Укрзалізниця», наголошує прес-служба компанії. За наведеними у повідомленні даними, сума зобов'язань ДП «Донецька залізниця» становить 4,4 млрд грн.
«Права та законні інтереси ПАТ «Укрзалізниця» у відносинах із кредиторами ДП «Донецька залізниця» можна вважати остаточно захищеними у судовому порядку, зважаючи на те, що відповідно до Закону України «Про судоустрій та статус суддів» саме на Верховний Суд України покладено обов'язок забезпечувати єдність судової практики та однакове застосування норм права судами», - переконані в Укрзалізниці.
Також там вважають, що постанови ВСУ від 8 лютого 2017 року дають ПАТ «Укрзалізниця» усі підстави звернутися до судів, якими раніше були винесені рішення не на користь товариства, із заявами про перегляд таких рішень та для подальшого повернення на користь залізниці безпідставно стягнутих коштів - 1 млрд грн.