Ukraine Now: Кабмін ухвалив єдиний бренд України

Ukraine Now: Кабмін ухвалив єдиний бренд України

Оновлено
Укрінформ
Кабінет Міністрів України ухвалив на засіданні в четвер єдиний бренд України, якого не було за роки незалежності.

На цьому наголосив під час засідання уряду Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Взагалі є дивним те, що у нас 27 років нашої незалежності не було бренду України. І зараз ми зробили перший крок для того, щоби брендувати країну  і зробити єдину рамку, і найголовніше - що ми можемо працювати з цим брендом з різними цільовими аудиторіями, з різними тематиками і, дійсно, відкривати всі можливості нашої прекрасної країни і робити це саме зараз... Сьогодні в Україні, 10 травня 2018 року,  з'явився бренд України - Ukraine Now", - оголосив Гройсман.

Єдиний бренд України

Він подякував Міністерству інформаційної політики, всій команді, включно з міжнародними партнерами, що працювала над проектом.

"Команда уряду, Міністерства інформаційної політики спільно з багатьма нашими партнерами працювали над створенням бренду України. Сьогодні фактично ця робота завершена", - сказав Прем'єр-міністр.

Читайте також: Гройсман заявив, що цього разу приватизація буде дійсно якісною та прозорою

Держсекретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко зробив презентацію колективної роботи, яка тривала майже рік, щодо створення бренду України.

"Вперше технічні завдання для відкритих і прозорих конкурсів грунтуються на серйозних дослідженнях цільової аудиторії, на яку й орієнтований єдиний бренд. Адже саме іноземці є тією аудиторією, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей, країну свободи, нових емоцій", - зазначив Біденко.

Він додав, що таке дослідження було проведено британськими експертами в рамках співпраці з урядом Великобританії. І включало в себе 6 фокус-груп Великобританії, Німеччини і Польщі, які показали кілька концепцій промоції України. На початкових етапах розробки до цього процесу долучився Конрад Бьорд, який керував знаменитою кампанією просування Великобританії під назвою GREAT. У розробці остаточного варіанту бренду взяли участь саме українські експерти і креативники. Учасникам конкурсу були надані результати дослідження і було запропоновано дати свої ідеї або пропозиції щодо доопрацювання тих рекомендацій, які були отримані від британців. 

За словами Біденка, робота тривала впродовж 9 місяців. Перед остаточним рішенням варіанти бренду були ще раз протестовані за сприяння Офісу з інвестицій на цільових аудиторіях. 

"Спираючись на ці результати і на власну експертну думку, комісія визнала переможцем варіант бренду Ukraine Now, створений українським агентством Banda Agency", - сказав держсекретар Мінінформполітики.

Він зазначив також, на основі цього єдиного парасолькового бренду, що містить ключові елементи комунікації, буде розроблений модульний бренд-бук, яким можуть скористатися будь-які органи влади, підприємства, громадські організації за умови дотримання технічних стандартів. 

"Це означає єдиний голос України по всьому світу", - підкреслив Біденко.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-