КВУ закликає політиків відмовитися від реклами до старту виборчої кампанії

КВУ закликає політиків відмовитися від реклами до старту виборчої кампанії

Укрінформ
Всеукраїнська громадська організація «Комітет виборців України» закликає політичні партії та потенційних кандидатів у президенти відмовитися від розміщення рекламних матеріалів до офіційного старту виборчої кампанії.

Про це повідомляє прес-служба КВУ.

«Українські громадяни заслуговують на те, щоб отримати кілька місяців передвиборчої тиші до офіційного старту виборів. Це також дозволить зменшити традиційно найбільш витратну статтю виборчих бюджетів - телевізійну рекламу і створити більш рівні можливості для тих кандидатів, які не мають коштів для подібного політичного марнотратства», - наголосив голова КВУ Олексій Кошель.

За оцінкою КВУ, впродовж останніх місяців 15 політичних партій і потенційних кандидатів у президенти проводили масовані рекламні кампанії, що мають ознаки політичної реклами.

Загалом, уточнюють у КВУ, усі українські партії впродовж квітня-червня витратили на рекламу 60 млн грн. З парламентських партій найбільше витратила «Батьківщина» (24,8 млн), із позапарламентських - «Основа» (8,8 млн). У порівнянні із І кварталом загальні витрати партій в ІІ кварталі 2018 року збільшилися маже вдвічі (100,1 млн. проти 177,1 млн.).

При цьому офіційний старт виборчої кампанії із виборів Президента відбудеться лише за 90 днів до дня голосування - на початку січня 2019 року.

Разом з тим у КВУ звертають увагу на те, що політичну рекламу критикують і самі політики.

«У 2014 році Юлія Тимошенко закликала відмовитися від «нікчемної реклами». Анатолій Гриценко вказує, що рекламу варто заборонити, адже вона «коштує сотні мільйонів». Олег Ляшко і Олег Березюк зареєстрували законопроект №2474а «Про заборону політичної реклами». Схожу позицію також публічно підтримують члени БПП та Народного Фронту», - йдеться у повідомленні.

Читайте також: Найбільше грошей на рекламу витрачає "Батьківщина" - КВУ

Як повідомляв Укрінформ, голова Комітету ВР з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар заявила, що політики свідомо не хочуть законодавчо врегульовувати питання використання політичної реклами у невиборний період, аби мати змогу маніпулювати свідомістю людей для підвищення своїх рейтингів.

Водночас в Інституті масової інформації акцентують на тому, що кількість політичної "джинси" в українських засобах масової інформації в мережі Інтернет є найбільшою починаючи із зими 2014 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-