“Слуга народу” лідирує серед партій за кількістю хештегів у Instagram
Про це йдеться у дослідженні "Мемократія: як користувачі FB, Instagram та VK вплинули на склад нової Ради", оприлюдненому на пресконференції в Укрінформі.
За матеріалами дослідження, було зафіксовано 18759 постів з хештегами партії “Слуга народу”, 4062 — з хештегами “Голосу”, 2620 - “Батьківщини”, 1024 - “Європейської солідарності”.
Водночас, експерти відзначають зростання популярності партії “Голос” в Instagram.
“Якщо Зеленський домінував в інстаграмі просто тотально під час першої хвилі (перша хвиля дослідження з 1 травня по 17 червня - ред.) - ми говорили про 82% всіх постів політичних про вибори, де так чи інакше згадували Зеленського - то зараз це знизилося до 60%. Натомість, “Голос” має 13% уваги інстаграмерів. “Європейська солідарність” навпаки - увага до неї знизилася з 17% до 8,5%”, - зазначив головний редактор онлайн-платформи UkraineWorld Володимир Єрмоленко.
Дослідження "Мемократія: як користувачі FB, Instagram та VK вплинули на склад нової Ради" проводилося спільно з аналітичною компанією Singularex в рамках ініціативи ГО "Інтерньюз-Україна" — UkraineWorld. За допомогою Neural Networks та методів Artificial Intelligence було проаналізовано 4,1 млн публікацій від користувачів, які позначили Україну як країну свого проживання. Дослідження проводилось у середині червня - наприкінці липня в періоди до та відразу після парламентських виборів (17 червня - 14 липня та 22-28 липня).