Укрпошта, Мінінфраструктури та Мінцифри уклали меморандум про співпрацю
Як передає Укрінформ, про це повідомили у пресслужбі "Укрпошти".
Серед напрямків співпраці у межах меморандуму — запровадження інструментів надійної та зручної ідентифікації клієнтів АТ «Укрпошта» через інтегровану систему електронної ідентифікації, підвищення якості та доступності адміністративних послуг та послуг поштового зв’язку, покращення позицій України в рейтингу електронної участі ООН, а також розвиток інноваційних технологій у сфері поштового зв’язку.
«Ми маємо дуже амбітні цілі — всі публічні послуги можна отримати онлайн, а цифрові аналоги документів приймають по всій території України, але для їх досягнення нам потрібна підтримка партнерів. Ми плануємо оцифрувати всі адміністративні послуги у сферах транспорту та зробити послуги поштового зв’язку швидкими та доступними для громадян та бізнесу, а також забезпечити взаємодію між ЦНАП та відділеннями Укрпошти і можливість електронної ідентифікації клієнтів Укрпошти», - зазначив віцепрем'єр-міністр - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Він нагадав, що спільно з Мінінфраструктури вже запущено транспортний портал електронних послуг, електронний кабінет моряка та розпочато впровадження електронних товарно-транспортних накладних, що вже покращило умови ведення бізнесу в Україні. Вже сьогодні громадяни мають можливість отримати посилку, надавши працівнику Укрпошти цифровий документ у застосунку «Дія».
Як зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій, цифрові ініціативи у галузі транспорту уже мають перші результати.
«Із грудня минулого року, коли почав роботу транспортний портал електронних послуг e-transport.gov.ua, понад 7 тисяч перевізників зробили понад 450 тисяч замовлень дозволів на міжнародні перевезення. А ще понад 12 тисяч замовлень ми отримали на послуги в е-кабінеті моряка», — повідомив Криклій.
Зі свого боку генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський наголосив, що одним із пріоритетних напрямів роботи очолюваного ним міністерства є цифровізація поштової сфери.
«Після десятків років «технологічного застою» нам вдалося розпочати історичні зміни. Для порівняння: у 2016 році з понад 11 тисяч відділень лише 20% мали комп’ютер, а станом на сьогодні ми вже комп’ютеризували всі поштові відділення у населених пунктах, де проживає понад 2000 людей. Решту обслуговуватимуть сучасні поштові авто, оснащені всім необхідним. Перші 630 таких пересувних відділень уже працюють в 7 областях, в наступному році їх буде біля 2500 на всю країну », — зазначив Смілянський.
За його словами, окрім техніки і авто, "Укрпошта" також встановить сучасне програмне забезпечення.
"Наразі проводимо закупівлю нової ERP-системи для налагодження внутрішніх процесів. На черзі – нова фронт-система для автоматизації всіх процесів у відділеннях та роботи операторів, щоб підвищити якість послуг та скоротити час операцій. Третім етапом стане впровадження CRM-системи", - підкреслив керівник «Укрпошти».
Як повідомляв Укрінформ, 10 квітня 2020 року Укрпошта підписала договір фінансового лізингу з Першим українським міжнародним банком про закупівлю 500 автомобілів Fiat Doblo Maxi для пересувних відділень вартістю майже 8,5 млн євро. Пілотний проєкт "Пересувне відділення" Укрпошта почала реалізувати у травні 2018 року у Чернігівській області. Область була обрана першою, оскільки має досить велику територію з відносно низькою щільністю населення.