Рух ЧЕСНО запустив Музей агітації та політичного трешу
Як повідомляє кореспондент Укрінформу, вже відбулася презентація перших трьох тематичних виставок «90-ті: як творилась державність», «Битва за булаву» та «Великодня гречка».
«Ми хочемо задати нові лінії для формування політичної культури. Тому сьогодні говоримо не лише про треш, а й про виборчу агітацію. Вона є змістовна, є правильна, і ми це хочемо підкреслити. Тобто, треба формувати нову політичну культуру, адже у нас є запит від людей на це», - сказала лідерка руху ЧЕСНО Віта Думанська.
За її словами, у музеї зібрано чимало матеріалу. Зокрема, іменні таблички депутатів на дитмайданчиках та ліжках у дитсадках та лікарнях, брендовані тонометри та інші подаровані перед виборами медичні засоби, пляшки з алкоголем, на яких зображено обличчя політиків, паски від таких політичних діячів виборцям, пакети продуктових наборів, концертні афіші, музичні диски, а також записи старих телешоу, реклами технічних кандидатів, приклади чорного піару «Усе це приклади політичного безкультур'я», - зазначила Думанська.
Як додала комунікаційниця Архіву національної пам’яті Дарина Рогачук, кожні вибори, кожна реклама, агітка – все це є цінним з точки зору історії.
«Я закликаю усіх: якщо ви бачите реально цікаві експонати, якщо ви бачити якість круті агітки, а я думаю, що на останніх виборах і президентських, і парламентських, і місцевих усього цього дуже багато було, збирайте, колекціонуйте. По-перше, буде цікаво через років десять-двадцять поглянути на все це свіжим оком та показати своїм нащадкам. По-друге - це має цінність, бо сподіваюся, що це стане традицією для руху ЧЕСНО, який збиратиме все це», - сказала вона.
Музей працюватиме онлайн. Там вже зібрано близько 3 тисяч експонатів, але кожен громадянин може зробити свій внесок у фонд «в один клік». Експонати та фото рух ЧЕСНО прийматиме постійно, щоб час від часу оновлювати тематичні експозиції.