Вебпортал Market Research Tool – MRT розпочав свою роботу
Організатор: громадська організація StateWatch.
Учасники: Гліб Канєвський - голова експертної організації StateWatch; Володимир Тарнай - менеджер Open Contracting Partnership у Східній Європі та Центральній Азії; Олександра Карпенко - юристка Офісу простих рішень і результатів; Станіслав Шулімов - менеджер проєкту Market Research Tool – MRT, модератор.
Коротко. Під час заходу спікери презентують результати впровадження проєкту Market Research Tool – MRT, розкажуть детальніше про те, як працює цей онлайн-інструмент та яким чином за допомогою MRT можна заощадити бюджетні кошти.
Довідково. Проєкт «Market Research Tool – MRT», який є переможцем національного конкурсу інновацій EastCode 2021, реалізує ГО «StateWatch» за технічного адміністрування Center42 у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.
Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.
Акредитація представників ЗМІ: за посиланням: forms.gle/w9ymaQnjSh9XMgXt8
У зв’язку з карантинними обмеженнями кількість місць обмежена.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV та на Facebook-сторінці “StateWatch”
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
При вході в Укрінформ обов’язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Відповідно до Постанови МОЗ №-18 від 19 жовтня 2021 року присутність на заході лише за наявності в усіх його учасників Covid-cертифікату або негативного ПЛР-тесту (строк дії 72 години) та обов`язкової наявності засобів індивідуального захисту (захисних масок, респіраторів) за дотримання соціальної дистанції 1,5 м.
Підсумкові матеріали:
В Україні розпочав роботу Market Research Tool для учасників держзакупівель
Портал Market Research Tool – MRT дозволяє максимально швидко та просто вибирати найкращі цінові пропозиції на ринку державних закупівель в Україні.
Про це в Укрінформі під час пресконференції "Вебпортал Market Research Tool - MRT розпочав свою роботу" сказав голова експертної організації StateWatch Гліб Канєвський.
"Market Research Tool – MRT - це абсолютно безкоштовний інструмент. Основне завдання, яке перед ним стояло, - дуже швидко та максимально спрощено для всіх представників тендерних комітетів України агрегувати інформацію про ціни за одиницю товару, порівнювати ці ціни і допомогати замовникам із тендерних комітетів вибирати найкращі цінові пропозиції, які існують на ринку державних закупівель в Україні", - сказав Канєвський.
Він зазначив, що MRT на сьогодні дозволяє тендерним комітетам безкоштовно забезпечити виконання кількох завдань: перше - розрахувати очікувану вартість закупівель, друге - знайти потенційних постачальників і третє - здійснити контроль над закупівлями.
За словами Канєвського, інформація, яка агрегується на Market Research Tool, є офіційною, її беруть зі порталу Е-Дата, а також з порталу публічних закуівель Prozorro.
Як повідомлялось, проєкт «Market Research Tool – MRT» є переможцем національного конкурсу інновацій EastCode 2021. Його реалізує ГО «StateWatch» за технічного адміністрування Center42 у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк