Результати роботи Державіаслужби за 2023 рік
Організатор: Державна авіаційна служба України.
Спікер: Олександр Більчук - голова Державної авіаційної служби України.
Чому це важливо?
Спікер презентує інформацію про проведені у 2023 році заходи, виконані завдання та результати, використані кошти державного бюджету та інші питання, пов’язані з реалізацією державної політики в галузі цивільної авіації.
Контактні особи:
- Марина Бай (провідний спеціаліст), тел. (050) 969-57-40;
- Олена Плаз (головний спеціаліст), тел. (093) 624-65-28.
Формат заходу – офлайн (Зала 2).
Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників ЗМІ здійснюватиметься до 16:00 21 лютого: Maryna.Bay@avia.gov.ua.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/@UkrinformTV.
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Під час демонстрації ролика в ході прямого ефіру необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Читайте Пресцентр Укрінформу в Telegram.
Підсумкові матеріали:
Торік українські авіакомпанії перевезли понад 422 тис. пасажирів - Державіаслужба
Українські авіакомпанії у 2023 році перевезли 422,1 тис. пасажирів поза межами України - це на 56,9% менше порівняно із 2022 роком.
Про це повідомив голова Державної авіаційної служби Олександр Більчук під час публічного звіту про результати роботи відомства в Укрінформі.
"Незважаючи на повномасштабне вторгнення і закриття повітряного простору над Україною цивільна авіація продовжує працювати. Наші авіакомпанії працюють за межами України. У 2023 році було перевезено 422,1 тис. пасажирів", - сказав Більчук.
Порівняно із 2022 роком, коли було перевезено 980 тис. пасажирів, це на 56,9% менше. Крім того, торік українські авіакомпанії перевезли 42,7 тис. тонн вантажів - це на 33,4% менше порівняно із 2022 роком.
Станом на сьогодні українська цивільна авіація має 152 повітряних судна, які експлуатуються по всьому світу. У Державіаслужбі зареєстровано 23 комерційних оператори.
"Ми маємо зберегти той висококваліфікований авіаційний персонал, який був підготовлений в Україні", - наголосив Більчук.
Він зазначив, що більшість навчальних закладів, які займаються підготовкою фахівців в авіагалузі, відновили роботу, частково - за межами України.
Як повідомлялося, Європейська організація з безпеки аеронавігації (EUROCONTROL) продовжила на 2024 рік діяльність Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності для України.
EUROCONTROL прогнозує, що обмеження на польоти цивільної авіації у повітряному просторі України, РФ та Білорусі можуть зберегтися до 2029 року. Як запевняють в Украерорусі, український повітряний простір буде відкрито відразу після завершення воєнних дій та перемоги України.
Державіаслужба потребує щомісяця 420 тис. євро з Європейського фонду підтримки української авіації
Державна авіаційна служба щомісяця потребує на підтримку своєї діяльності 420 тис. євро від Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності для України.
Про це заявив голова відомства Олександр Більчук, відповідаючи на запитання кореспондента Укрінформу.
"Це фонд солідарності. Країни ЄС визначають кількість внесків від кожної з них. Для діяльності Державної авіаційної служби ця сума становить 420 тис. євро на місяць", - сказав Більчук.
Він зазначив, що така сума не завжди надходить у повному обсязі. Водночас дефіцит коштів незначний.
Як повідомлялося, Європейська організація з безпеки аеронавігації (EUROCONTROL) продовжила на 2024 рік діяльність Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності для України.
Фонд було створено для підтримки української аеронавігаційної системи в умовах агресії Російської Федерації, він є ключовим фінансовим інструментом для збереження кадрового потенціалу, а також планування заходів, спрямованих на якнайшвидше відновлення аеронавігаційного обслуговування в українському повітряному просторі.
Відновлення авіасполучення в Україні можливе лише після зниження різиків до прийнятного рівня - Державіаслужба
Відновлення польотів цивільної авіації над Україною можливе лише після зниження ризиків до прийнятного за міжнародними стандартами рівня.
Про це повідомив голова Державної авіаційної служби Олександр Більчук під час публічного звіту про результати роботи відомства в Укрінформі.
"Міжнародні стандарти вимагають чітко ідентифікувати всі загрози і після цього визначити рівень ризику для кожної із них. На сьогодні ми маємо оцінку ризиків. Розробляються заходи, щоб знизити ці ризики до прийнятних. Коли ми зрозуміємо, що ризики є прийнятними - тільки після того розпочнуться польоти над Україною", - сказав Більчук.
Він зазначив, що Державіаслужба вивчає ті частини повітряного простору, в яких можливі безпечні польоти. Після цього вже буде проведена оцінка аеропортів, які потрапляють у такий безпечний простір - в тому числі розглядатимуться загрози для самого аеропорту.
Крім того, у процесі відновлення роботи українські аеропорти можуть зіштовхнутися із проблемою достатності персоналу.
Як повідомлялося, у січні заступник керівника Офісу Президента Ростислав Шурма під час панельної дискусії у Давосі заявив, що Україна активно працює з партнерами, щоб відновити авіасполучення з основним фокусом на міжнародному аеропорту "Бориспіль".
EUROCONTROL прогнозує, що обмеження на польоти цивільної авіації у повітряному просторі України, РФ та Білорусі можуть зберегтися до 2029 року. Як запевняють в Украерорусі, український повітряний простір буде відкрито відразу після завершення воєнних дій та перемоги України.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк