На Одещині представники ОТГ опановували стратегію розумної спеціалізації
Також важливе уміння донести до усіх громадян обрану стратегію та досягнуті позитивні результати децентралізації.
Як оволодіти інструментами власного позиціонування для внутрішньої та зовнішньої аудиторій, говорили на семінарі "Промоція і брендинг: як створити позитивний імідж громади", який організував Одеський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми "U-LEAD з Європою" та Мінрегіону України, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Промоцiя i брендинг: як сотворити позитивний iмiдж громади" семинар / Фото: Ніна Ляшонок, Укрінформ
"Після того, як ми опанували на різнопланових заняттях основи маркетингу, формування стратегічного розвитку громад, маємо також навчитися роз'яснювати населенню цілі, над якими працюємо, а також якомога більш повно, широко, об'єктивно й доступно висвітлювати історію успіху, формування позитивного іміджу територіальної громади для інвесторів і туристів. Мета полягає в тому, щоб наші міста і села стали реально впізнаваними територіями позитиву, про які люди знають, куди їдуть і хочуть знову повернутися", - зазначила радник з питань комунікацій ОЦРМС Євгенія Генова.
Знаючи, що ОТГ Одещини - скарбниця унікальних культурно-історичних пам'яток, різноманітних туристичних і рекреаційних об'єктів, кузня нових методів господарювання та генерування незвичних ідей, зауважила радник ОЦРМС, наше спільне завдання - широко інформувати про ці скарби і зробити так, аби вони запрацювали.
Оскільки торік було проведено анкетування для ОТГ, під час якого співробітники виконавчих органів місцевих рад визначили найбільш цікаві для себе теми зі сфери комунікацій, брендингу та PR, то організатори заходу навчали учасників семінару наповнювати офіційні портали громад цікавою і корисною інформацією.
Радник з питань регіонального розвитку Одеського ЦРМС Віктор Бондарук рекомендував учасникам семінару "вести сторінки у соціальних мережах так, аби зацікавити усі верстви населення і найбільш важливі для громад цільові аудиторії, створювати позитивний імідж громад, як це вдається робити Балтській, Біляївській та іншим ОТГ. Кожна з громад має знайти свою інформаційну фішку, обрати стратегію розумної спеціалізації, як це практикується в Європі".
Як наголосив Бондарук, "при розробці та інформаційному просуванні брендингу треба пам'ятати, що громади лише на перший погляд однакові, вирішують схожі проблеми, а насправді ОТГ Одещини різні як за рівнем економічного розвитку, так і за культурно-національними особливостями і природно-економічними факторами. Тому важливо виконавчим органам виокремити власну спеціалізацію розвитку: для одних пріоритетним напрямком є підприємства переробки сільгосппродукції, для інших - виноградарство, для третіх - туризм тощо. А після цього нарощувати зусилля для просування обраних позитивних брендів".
Радники ОЦРМС орієнтували представників громад на створення у виконавчих структурах місцевої влади інформаційних офісів, щоб один із штатних працівників здійснював на постійній основі інформаційне просування інвестиційного, туристичного та інших позитивних брендів громад.
Учасники заходу виконали низку практичних вправ: випуск інформаційного бюлетеня, формування нового бренду тощо.
Програма «U-LEAD з Європою» спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією й підтримує реформу децентралізації та її секторальні напрямки.