На Миколаївщині люди перекрили рух двома державними трасами
Про це кореспонденту Укрінформу повідомив прес-секретар обласної ради Павло Москальов.
«У Возсіятському Єланецького району триває акція місцевих жителів. Рух транспорту перекрито на автодорозі Н-14», - повідомив Москальов.
Люди вимагають ремонту і повернути гроші на ремонт дороги.
Перекриття дороги державного значення Н-11 біля Баштанки / Фото: facebook.com/groups/bashtanka/
Траса Н-14 Миколаїв - Кропивницький вважається найгіршою в Україні. Виділені на неї 300 млн грн наразі не освоюються, бо Антимонопольний заблокував тендери через звернення одного з підрядників. Це мала бути експериментальна траса з бетону. Проте, за словами голови Миколаївської ОДА Олексія Савченка, цей проект наразі не є реальним з кількох причин, у тому числі і через подорожчання на 28% бетону відразу після того, як з'явилася інформація про будівництво цієї траси.
Разом з тим в соцмережах група "Баштанка" повідомила про перекриття бетонними блоками ще однієї траси - Н-11 Баштанка - Дніпро, ведеться відеотрансляція.
Як уже повідомляв Укрінформ, 5 вересня 2018 року прийнято рішення Кабінету міністрів України, згідно з яким у Миколаївської області забрали раніше виділені 98,6 млн грн на ремонт доріг з формулюванням «через не забезпечення проектною документацією та не готовністю до реалізації». Місцева влада з цим категорично не погоджується і стверджує, що робить все можливе для освоєння виділених коштів.
Депутати Миколаївської обласної ради на сесії прийняли звернення до Кабміну повернути 99 млн грн на ремонт доріг. У ньому також зазначається, що наразі на Миколаївщині недофінансування на ремонт доріг складає 266 млн 453 тис. гривень. На цю суму вже проведені всі необхідні тендерні процедури, підписані договори та в є необхідна проектна документація. Крім того, деякі підрядники вже розпочали виконання робіт.
Депутатів також обурив той факт, що область не отримала обіцяні 67 млн грн з митного експерименту, які також мали бути направлені на ремонт доріг. Натомість кошти, раніше виділені Миколаївщині, перерозподілили на інші регіони, зокрема, Вінницькій області. Багато хто вбачає у цьому факті політичні маніпуляції.
Між тим, дороги Миколаївщини визнані одними з найгірших в Україні, у тому числі і через значну кількість портів, куди перевантажені фури возять зерно та інші вантажі.