Не пройти й не проїхати: на Миколаївщині блокування траси оголосили безстроковим
Про це протестувальники повідомляють у соцмережах.
«Стоїмо. Акція безстрокова. Кабінет міністрів України, поверніть зняте фінансування дорогам Миколаївщини», - пишуть учасники протесту.
Акцію підтримують обласна та районна ради. "Сьогодні наша спільна мета – почути від уряду, Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, керівника "Укравтодору" Славоміра Новака, коли все ж таки буде здійснено ремонт автодороги Миколаїв – Олександрівка – Кропивницький. Ми будемо до останнього підтримувати жителів. Проблема ремонту доріг для Миколаївщини дуже болюча. Ми, як представники регіональної влади, реагуємо на виклики. На жаль, уряд не звертає увагу на цей напрямок. Я разом з депутатами планую їхати до Києва", - зазначила голова Миколаївської обласної ради Вікторія Москаленко, яка відвідала протестувальників.
Як повідомляв Укрінформ, траса Н-14 Миколаїв-Кропивницький, вважається найгіршою в Україні. Виділені на неї 300 млн грн наразі не освоюються, бо Антимонопольний комітет заблокував тендери через звернення одного з підрядників. Це мала бути експериментальна траса з бетону.
Крім того, 5 вересня прийнято рішення Кабміну, згідно з яким у Миколаївської області забрали раніше виділені 98,6 млн грн на ремонт доріг з формулюванням «через не забезпечення проектною документацією та не готовністю до реалізації». Місцева влада з цим категорично не погоджується і стверджує, що робить все можливе для освоєння виділених коштів.
Депутати Миколаївської обласної ради на сесії прийняли звернення до Кабміну повернути 99 млн грн на ремонт доріг. У зверненні також зазначається, що наразі на Миколаївщині недофінансування на ремонт доріг складає понад 266 млн гривень. На цю суму вже проведені всі необхідні тендерні процедури, підписані договори та є необхідна проектна документація. Крім того, деякі підрядники вже розпочали виконання робіт.
Депутатів також обурив той факт, що в область не отримала обіцяні 67 млн грн з митного експерименту, які також мали бути направлені на ремонт доріг. Натомість кошти, раніше виділені Миколаївщині, перерозподілили на інші регіони, зокрема, Вінницькій області. Багато хто вбачає у цьому факті політичні маніпуляції.
Між тим, дороги Миколаївщини визнані одними з найгірших в Україні, у тому числі і через значну кількість портів, куди перевантажені фури возять зерно та інші вантажі.