Міст у Запоріжжі будується небаченими темпами - Кирило Тимошенко
Про це під час робочої поїздки до Запоріжжя 2 квітня сказав заступник голови Офісу Президента Кирило Тимошенко, передає кореспондент Укрінформу.
"Минулого року відкрито рух по частині мосту. Завдання - до Дня Незалежності відкрити рух по всім частинам мосту. Працювати треба і вдень, і вночі. Міст будується темпами, яких не бачила країна. Наше завдання виконати доручення Президента", - заявив Тимошенко після ознайомлення з ходом спорудження мостів у Запоріжжі, які є флагманом президентської програми “Велике будівництво”.
Будівництво мостових переходів через р. Дніпро у Запоріжжі / Фото: Дмитро Смольєнко, УкрінформЯк зазначив голова Укравтодору Олександр Кубраков, наразі на продовження будівництва цих мостів через р. Дніпро є 2,2 млрд гривень.
"Фінансування є. Той темп, який підрядник взяв, ми зможемо підтримати", - сказав Кубраков.
Мостобудівники вже змонтували всі необхідні блоки на підходах до балкового мосту та готуються до першого етапу насування секції №1, після чого будуть продовжені роботи зі збирання інших секцій та з монтажу решти монтажних блоків.
На споруді № 9, що знаходиться на острові Хортиця, продовжуються роботи з влаштування основи під тимчасові опори. На будівельному майданчику № 1 в районі Кривої бухти вже на завершальному етапі знаходиться збирання четвертої секції прогонової будови мосту, а також продовжується укрупнювальне збирання металоконструкцій тимчасових та монтажних опор.
Щодо тимчасових опор, то їх монтують за допомогою плавкрана LK-800. Загальна вага однієї конструкції - від 400 до 600 тонн.
Міст буде найвищим в Україні, адже висота пілонів, які триматимуть міст, – 166 метрів.
Як повідомлялось, 24 грудня 2020 року Президент Володимир Зеленський відкрив першу частину вантового мосту через річку Старий Дніпро, який є частиною автотранспортної магістралі, що будується з 2004 року. Цей міст намагалися побудувати ще з 1965 року.
Запорізький міст - це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту – 16 років.
У межах національної програми «Велике будівництво», ініційованої Президентом Володимиром Зеленським, у 2020 році будівництво запорізьких мостів було відновлено. У лютому цього року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було визначено турецьку компанію. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ).