Нову залізничну лінію побудують на Луганщині

Нову залізничну лінію побудують на Луганщині

Укрінформ
У Луганській області планують побудувати нову залізничну лінію, яка з'єднає північні райони регіону із загальною мережею української залізниці.

Про це повідомив керівник напрямку енергетики та інфраструктури проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України" Олександр Стеценко в програмі "Официальный разговор" телеканалу "Дом", передає Укрінформ.

За його словами, вартість проєкту коливається в районі 80-100 млн дол. Але при цьому втрати Луганщини від відсутності залізничного сполучення за рік в середньому становлять понад 90 млн євро.

Стеценко нагадав, що основна проблема Луганської області із залізничним сполученням у тому, що в регіоні одна з двох залізничних гілок - "Лантратівка - Кондрашевська-Нова - Луганськ", з 2015 року є відрізаною. Вона на півночі межує з територією Російської Федерації, на півдні - з тимчасово непідконтрольною частиною регіону.

Читайте також: За останні сім років USAID надало Україні $1,2 мільярда допомоги

"2/3 території Луганської області не мають фізичного зв'язку з рештою території України. Тобто туди можна доїхати тільки автомобілем", - зазначив Стеценко.

І якщо раніше вважали, що проєкт будівництва нової лінії занадто дорогий і не виправдає витрат, то зараз, за словами експерта, ця думка змінилася докорінно.

"Якщо скласти докупи всі витрати, то виявляється, що ця залізниця окупиться в цілому для економіки України, для економіки регіону. Окупиться за один рік. І зараз це вже цікавий проєкт для реалізації", - зауважив він.

Стеценко також повідомив, що 3 тижні тому вже був запущений тендер на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО).

Читайте також: До Маріуполя планують прокласти нову залізничну магістраль

"Ось це ТЕО якраз є першим етапом реалізації проєкту. Тобто без цього техніко-економічного обґрунтування неможливо обговорювати з міжнародними структурами фінансування. В обов'язковому порядку їм необхідне обґрунтування, - який проєкт, скільки він буде коштувати, яку користь принесе, які потенційні ризики, який термін реалізації, які учасники, хто що робить. Ось ці питання повністю висвітлюються у ТЕО", - пояснив експерт.

Всього розглядається чотири варіанти будівництва нової гілки. Один з них передбачає, що вона пройде через Сєвєродонецьк, зазначив він.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-