Кран «Захарій» монтує останню секцію вантового мосту в Запоріжжі
Про це сьогодні на об'єкті сказав заступник начальника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олександр Горбань, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Сьогодні кран "Захарій" провадить монтаж останньої секції балки жорсткості вантового мосту. Вага конструкції 505 тонн, але з урахуванням допоміжних конструкцій – 560–570 тонн", – сказав Горбань.
Дорожники зазначили, що за допомогою плавучого крана у Запоріжжі зібрали 12 металевих блоків. Загальна довжина вантового мосту – 660 метрів. Після того, як роботи буде завершено, він стане найвищим мостом в Україні, висота пілонів – 166 метрів.
"Верхову частину мосту плануємо відкрити цього року. Зараз підрядник опускає конструкцію мосту в проєктне положення. Уже опущено близько 30 м, залишилося – 1,2 метри. Роботи дуже складні, контролюються геодезистами, робітниками, які працюють на опорах. У нічний час ці роботи заборонено виконувати. Крім того, під постійним контролем пілон, тому що під час опускання натягуються ванти", – сказав керівник Служби автодоріг.
Кран "Захарій" монтує останню секцію вантового мосту в Запоріжжі / Фото: Дмитро Смольєнко. Укрінформ
Він також нагадав, що вчора, 16 грудня, було проведено випробування на міцність під'їздів до мосту. На конструкції поетапно заїхали 12 вантажівок вагою 32 тонни кожна.
Як повідомлялося, 2020 року в присутності Президента Володимира Зеленського було відкрито автомобільний рух балковим мостом у Запоріжжі. Загалом проєкт автомобільної магістралі складається із шести транспортних розв'язок, у складі яких – 27 штучних споруд. На будівництво об'єкта зі спеціального фонду державного бюджету було виділено 3 млрд грн у 2020 році та 2,7 млрд грн у 2021-му.
Запорізький міст – це магістраль безперервного руху довжиною понад 9 км. Історії будівництва мосту – 16 років. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ).