Дрон показав, як у Дніпрі будують метро
Відео з написом «Полеты в метро и наяву» розмістив у Фейсбуці заступник міського голови Михайло Лисенко, повідомляє Укрінформ.
Дрон пролетів "шахтами" підземки, зафільмував арки, повороти та будівельну техніку, чим викликав чималу кількість захоплених відгуків.
У Teлеграм-каналі Metro Dnipro про будівництво і роботу Дніпровського метро автор постів Артем Костюк написав: «Хочеться показувати вам процес будівництва максимально ефектно. Вперше ми з оператором вирішили пролетіти по тунелях, що будуються, на дроні. Поки це проба, треба розуміти як в тунелях ловить сигнал і як веде себе спортивний дрон. Вийшло цікаво, тепер спробуємо інші локації - буде ще краще».
Наразі будівництво метро ведеться під землею на шахтному стволі № 1, 15-біс, 13, на підземній частині блоку технічних приміщень станції "Музейна" та на поверхні – у котловані вестибюля ст. "Театральна".
За 8 днів (з 16 по 24 січня) було пройдено 144 метри перегінних та технічних тунелів у восьми забоях, а також 18 метрів центральної станційної виробки.
Будівництво першої черги метрополітену у м. Дніпро розпочате у 1981 році. У 1995 році введено в дію першу пускову ділянку від ст. “Комунарівська” до ст. “Вокзальна” загальною довжиною 7,82 км в складі шести станцій, електродепо та інженерного корпусу метрополітену.
Друга пускова ділянка від ст. “Вокзальна” до ст. “Жовтнева Площа” (Історичний музей) має довжину у двоколійному обчисленні – 4,017 км. Загальна експлуатаційна довжина першої черги метрополітену у двоколійному обчисленні – 11,1 км.
У 2013 році між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку було укладено Кредитну угоду на суму 152,0 млн євро та Фінансову угоду з Європейським інвестиційним банком на суму 152,0 млн євро. Генеральний підрядник та проєктувальник – турецька фірма “LIMAK”.
Фото: Metro Dnipro