Громади Хмельниччини розвивають клієнтський сервіс у медзакладах - U-LEAD

Громади Хмельниччини розвивають клієнтський сервіс у медзакладах - U-LEAD

Децентралізація
Укрінформ
Громади Хмельницької області за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» розвивають клієнтський сервіс у закладах охорони здоров’я.

Про це Укрінформу повідомили у Регіональному офісі «U-LEAD з Європою» в Хмельницькій області.

Зокрема зазначається, що є нагальною потреба поліпшення клієнтського сервісу в закладах громад, і «U-LEAD з Європою» надає консультативну підтримку в цьому процесі та допомагає управлінцям відпрацювати механізми змін у закладах і підтримує ініціативних.

Так, 10 лютого на базі офісу відбувся онлайн-семінар «Клієнтський сервіс в закладах охорони здоров'я: клієнт чи пацієнт» для управлінців охорони здоров’я громад Хмельницької, Житомирської та Вінницької областей. Навчання має допомогти управлінцям сформувати необхідну систему для покращення клієнтського сервісу в закладах громад. За порадами експертів необхідно проводити навчання для команд закладів, формувати якісну матеріальну базу для сервісу, створювати механізми комунікації та розв’язання проблемних ситуацій.

«Ми прагнемо дати потрібні знання та сформувати компетенції у фахівців громад. Це процес тривалий, тому потрібний час та цілеспрямованість. Сьогодні вже є успішні приклади закладів із якісним сервісом», - наголосив керівник Регіонального офісу «U-LEAD з Європою» в Хмельницькій області Дмитро Василенко.

Читайте також: Громада Запорізької області реалізує проєкти громадського здоров’я

У U-LEAD акцентують увагу, що клієнтський сервіс є ознакою прогресивної роботи колективу медичного закладу, адже це один з основних аргументів при його виборі пацієнтом. Медична реформа створила конкурентне середовище серед комунальних закладів. Зокрема, амбулаторії, поліклініки та лікарні отримують фінансування від Національної служби здоров’я України за кількість наданих медичних послуг. Будь-який пацієнт із направленням від сімейного лікаря може обирати вузькопрофільного спеціаліста, до якого йде.

«Тепер медики в закладах громад мають думати не лише про зарплату, а й про сервіс, який вони надають пацієнту. Адже за пацієнтом прийдуть гроші, і якщо сервіс буде не якісний, то наступного разу він може не прийти до цього медика. Це складно прийняти, але те що ми про це говоримо і створюємо в громадах умови для підвищення клієнтського сервісу – вже добре», - переконує експерт з охорони здоров’я «U-LEAD з Європою» Василь Височанський.

Читайте також: У Станиці Луганській спрямують ₴1,5 мільйона на стимулювання медпрацівників

Так в амбулаторіях Хмельницької міської ради формують дружнє для дітей середовище, аби дітям було цікаво перебувати у закладі. Крім того, в кожній амбулаторії є скриньки довіри, через які пацієнти можуть повідомити про неякісний сервіс.

Директорка Хмельницького міського Центру первинної медико-санітарної допомоги №1 Валентина Гесаль наголошує на тому, що у медзакладах регулярно проводять навчання з клієнтського сервісу.

«Навчання відбуваються постійно, ми запрошуємо і експертів, і досвідчених колег медиків. Але ми маємо 14 амбулаторій в мережі, і досягти швидких результатів одразу складно», - розповідає Гесаль.

Як повідомлялося, Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою» спільно фінансується ЄС та його державами-членами Німеччиною, Польщею, Швецією, Данією, Естонією та Словенією для підтримки України на її шляху до зміцнення місцевого самоврядування. U-LEAD сприяє прозорому, підзвітному та багаторівневому управлінню в Україні, яке відповідає потребам громадян та розширює можливості громад.

Фото з відкритих джерел

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-