Укрпошта випустила марку-сувенір «Zатонув чи Vтопився»
Про це повідомляє пресслужба Львівської ОВА, передає Укрінформ.
«Кількість наших міжнародних партнерів доволі велика. Під час зустрічей бачимо, наскільки питання допомоги Україні для них важливе. Хтось підтримує наших військових і передає амуніцію, техніку, хтось гуманітарно допомагає евакуйованим родинам тут, на Львівщині. Ця марка – маленький сувенір на згадку про їхню підтримку. Якщо буде потреба, то розглядатимемо можливість додаткового тиражування цієї марки», – зазначив перший заступник начальника Львівської ОВА Андрій Годик.
Першою погашеною маркою в час війни стала марка про військовий корабель. Станом на зараз випустили понад 6 млн примірників першої та другої серії.
«Ця марка показує іронічне ставлення до окупантів. Наші благодійники з-за кордону зможуть пересвідчитись у незламності духу українців. Так, в Україні триває повномасштабна війна, але навіть у такі складні часи ми не підкорюємося противнику, а показуємо, чого він насправді вартий – піти за кораблем», – розповів керівник Львівської дирекції АТ «Укрпошта» Євген Савчук.
Дизайн марки розробила студентка третього курсу Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури Олександра Кузьменко.
«Саме ідея Олександри перемогла в конкурсі серед студентів. Більшість із них зараз евакуювалися в різні області, однак навіть попри це радо відгукнулися взяти участь у розробці дизайну нової марки. Варіантів було багато. Однак переможець повинен бути один, тому в процесі роботи ми дещо вдосконалили ескіз марки, а вже сьогодні її можемо погасити», – поділився голова Національної спілки художників України Костянтин Чернявський.
За словами автора ідеї такої марки Юрія Котика, окрім марки, наші волонтери та партнери отримають додаткові сувеніри з України на знак поваги за їхню підтримку.
Як повідомляв Укрінформ, у конкурсі на найкращий ескіз нової поштової марки "Доброго вечора, ми з України!" перемогу здобула тема тракторних військ.
Випуск нової марки запланований на середину липня, про що буде оголошено додатково. До того відбуватиметься доопрацювання дизайну та друк тиражу.
Загалом планується надрукувати 5 млн екземплярів двох номіналів або 830 000 аркушів по шість марок. Як зауважив Смілянський, це збігається з кількістю голосів у конкурсі.
Фото: Львівська ОВА