На Кіровоградщині презентували проєкт рейкобуса
Про це у Фейсбуці повідомляє Кіровоградська ОВА, передає Укрінформ.
«У Кіровоградській обласній військовій адміністрації презентували проєкт рейкобуса, який має на меті покращити транспортне сполучення найвіддаленіших куточків області», - повідомляє Кіровоградська ОВА.
Зазначається, що основна ідея проєкту - використати наявні потужності існуючого рейкового сполучення та задіяти рухомий склад придбаних рейкових автобусів на постійній основі.
«Звичайно, інфраструктура потребує осучаснення: безпека, швидкість та сервіс. Опитування в найвіддаленіших куточках області підтверджують, що топ-проблемою є транспортна, тобто переміщення в межах Кіровоградщини. Це і дало підгрунтя до формування ініціативної групи зі створення проєкту рейкобуса» - підкреслив керівник ініціативної групи та голова правління ГО «Об’єднання болгар «Нашите Хора» Сергій Осадчий.
За його інформацією, представлений проєкт передбачає введення в експлуатацію трьох залізничних маршрутів: Велике кільце (Вапнярка-Рудниця-Гайворон-Голованівськ-Помічна-Кропивницький-Знам’янка-Цвіткове-Тальне-Христинівка-Зятківці-Вапнярка) протяжністю 783 км, Мале кільце на 600 км (Гайворон-Голованівськ-Рудня-Помічна-Кропивницький- Знам’янка- Цвіткове-Тальне-Христинівка-Умань-Зятківці-Гайворон) та Лінійний маршрут на 444 км (Голованівськ-Ємилівка-Йосипівка-Болеславчик-Підгородня-Помічна-Бобринець-Долинська-Знам’янка-Кропивницький).
У Кіровоградській ОВА переконані, що якісне транспортне залізничне сполучення – це інвестиція у здоров’я, добробут, мобільність та у ділову активність людей.
Рейковий автобус (рейкобус) - дизель-поїзд малої складової (один-чотири вагони), призначений для забезпечення приміських пасажирських перевезень, зазвичай на неелектрифікованих ділянках залізниць.