В Одесі з туристичного символу міста стерли ім’я дизайнера та пропагандиста Лебедєва
Про це повідомляє Укрінформ.
Вранці 14 квітня невідомі замалювали фарбою ім’я Артемія Лебедєва на туристичному символі Одеси, скульптурі «Якір-серце». Автором туристичного логотипа Одеси «Якір-серце» є дизайнерська компанія пропагандиста.
«Поки - ні. Особисто Артемій Лебедєв його не розробляв, його розробляла студія, яка на той час була представлена в Києві. Логотип розроблявся 12 років тому. Асоціювати «Якір-серце» з ім’ям «зашкварного» Лебедєва, який давно перетнув межу моралі та етики, некоректно. Ми давно припинили з ним будь-яке спілкування, а логотип належить одеситам та місту», - розказав голова Департаменту культури, міжнародного співробітництва та євроінтеграції Іван Ліптуга.
За словами Ліптуги, створити новий туристичний бренд, який пройде всі етапи критики, визнання, використання суспільством, бізнесом та політикою – довга справа.
«Цей знак (якір–серце) був результатом п’ятирічних дискусій, яким має бути туристичний символ Одеси, було представлено безліч варіантів. Зараз він має тисячі інтеграцій в різні комерційні і соціальні проєкти і просто так його замінити буде складно», - сказав Ліптуга.
Також Ліптуга додав, що скульптура, з якої стерли ім'я Лебедєва, відрізняється від графічного зображення логотипу міста. Вона була розроблена скульптором Олегом Чорноівановим з Києва, і має іншу форму.
Як повідомлялося, з 2017 року Артемію Лебедєву заборонили в'їзд в Україну на 5 років. У червні 2022 року шоумен незаконно потрапив на територію Запорізької атомної електростанції. Там він відзняв замовний репортаж для кремлівських медіаресурсів щодо захоплення енергооб’єкта та розповсюджував його через свою аудиторію у соцмережах. Через це був внесений у санкційний список України.
Фото: Ганна Бодрова