Вінницька ОВА отримала високий рівень довіри мешканців області
За результатами опитування мешканців обласних центрів, проведеного Міжнародним республіканським інститутом (IRI), Вінницька ОВА отримала високий рівень довіри.
Про це у Фейсбуці повідомив начальник Вінницької ОВА Сергій Борзов, передає Укрінформ.
«Вінницька ОВА отримала високий рівень довіри за результатами опитування мешканців.
Міжнародний республіканський інститут (IRI) оприлюднив результати опитування мешканців обласних центрів. Це результати Дев’ятого всеукраїнського муніципального опитування, яке проводилось протягом квітня-травня 2024 року», - написав Борзов.
За його словами, це опитування дає всебічний аналіз ставлення громадян до якості надання послуг та діяльності місцевої влади – органів місцевого самоврядування та обласних військових адміністрацій.
За результатами опитування, Вінницька ОВА за рівнем довіри займає четверте місце серед регіонів України.
На питання: «Наскільки Ви схвалюєте чи не схвалюєте діяльність обласної державної військової адміністрації?» позитивно відповіли 43% вінничан, які взяли участь в опитуванні.
Опитування проводилось Соціологічною групою «Рейтинг» від імені Центру аналізу та соціологічних досліджень Міжнародного республіканського інституту у 21 обласному центрі України, за винятком тих, що перебувають під контролем російських чи проросійських сил. Аналіз зроблено на основі вибірки, яка включала 16 800 респондентів. Було опитано по 800 респондентів в кожному місті, незалежно від чисельності населення.
Матеріал розміщено згідно пункту 3 статті 9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996 та Закону України №2849-IX від 31.03.2023 та на підставі Договору.
п.3 ст.9 Закону України №270/96-ВР від 03.07.1996: Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару, який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів, користувачів) щодо цих особи чи товару та який розповсюджується за грошову чи іншу винагороду, повинен ідентифікуватися як реклама з дотриманням вимог цього Закону з використанням слова "реклама".