«Земля, що об'єднує»: Одеська облрада затвердила бренд-айдентику регіону
Таке рішення прийняли депутати на сесії Одеської обласної ради 12 грудня, передає Укрінформ.
На логотопі зображені традиційні символи Одещини: хвилі, якір, колоски, виноградне гроно, птахи, щит та знаряддя праці.
Крім логотипу, до бренд-айдентики включили фірмові кольори — жовтий, червоний, бежевий та синій. Вони використовуватимуться у діловій атрибутиці, рекламі та сувенірній продукції. Також розроблено й спеціальний шрифт Odesa Region Type і брендові піктограми.
Усі права на використання айдентики та шрифтів будуть передані Одеській обласній державній адміністрації. Незабаром їх нададуть у відкритий доступ.
Затвердження бренду області викликало дискусію серед депутатів. Народні обранці виявили у ній декілька прогалин.
"В цілому, фракція підтримує таку ініціативу туристичного бренду. Але є деякі побажання. Якщо утворена нова геральдика, то треба проходити геральдичну комісію. Візуалізація – море. На море є бачення, що тут зображено узбережжя Криму, а не одеське. У нас такого узбережжя немає. Друге – порт. Там, де є візуалізація щодо порту – зображено готель "Одеса" та неіснуючий на сьогодні яхт-клуб. Я не спеціаліст по геральдиці, але ми вчора шукали, де тут якір, та, чесно кажучи, не знайшли. Ну може був такий задум у розробників", – сказав заступник голови ОВА Сергій Кропива.
На це представник команди розробників зазначив, що айдентика - не геральдика, тому не потребує геральдичної комісії. А щодо Криму, якоря та порту, наголосив, що розробники намагалися включити все та зробили якір «космополітичним».
«Якоря Лебедєва там немає. Це була основна ідея, щоб там не було якоря Лебедєва», - додав голова ОВА Олег Кіпер.
Також він підкреслив, що на створення айдентики бюджетні кошти не витрачалися.
Зрештою за прийняття айдентики проголосували 54 депутати.
Як повідомляв Укрінформ, ім’я російського дизайнера та блогера Артемія Лебедєва, який закликав захопити Одесу та «повернути» місто Росії, стерли зі скульптури «Якір-серце».