Бренд-лук: Уряд схвалив заходи з популяризації України у світі
Відповідне рішення було ухвалено на засіданні уряду, повідомляє кореспондент Укрінформу.
Як зазначив державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко, до розробки документів були залучені всі міністерства, відбулося громадське обговорення.
"План включає як системні, стратегічні рішення, так і заходи рутинні, технічного характеру", - сказав він.
Так, за словами урядовця, до стратегічних заходів відноситьсяться питання формування Комісії з просування України та популяризації. Біденко зауважив, що до цієї комісії увійдуть як представники державних відомств, так і громадянського сектору.
Він розповів, що відповідно до ухваленого плану буде проведено дослідження оцінки України в інших країнах.
"Серед найближчих задач - визначення технічного завдання щодо бренду України та розробки бренд-лук України. Це не означає, що має бути створений абсолютно новий бренд, але це означає, що Комісія має розглянути все, що напрацьовано, та визначити, які дії мають бути реалізовані щодо найбільш оптимального витрачання, а точніше не витрачання бюджетних коштів, якщо вже є достойні варіанти", - підкреслив урядовець.
Він зауважив, що акценти у просуванні України у світі буде зроблено і на таких напрямках, як туризм, освіта, інвестиції.
"Мова йде про комплексний, системний підхід до питань просування України із залученням всіх ресурсів центральних органів виконавчої влади та громадського сектору", - пояснив Біденко і додав, що цей план не передбачає додаткових коштів з бюджету, усе вирішуватиметься за рахунок вже існуючих ресурсів.