Урядовий контактний центр: Реформування митниці – крок до європейського життя

Урядовий контактний центр: Реформування митниці – крок до європейського життя

Укрінформ
Серед численних реформ, що здійснюються в країні, велика увага приділяється митній сфері. Завдяки детінізації та системним змінам на митниці держава отримала додатково 18 мільярдів до плану.

Державна митна служба України була створена у 1996 році. За роки незалежності ця інституція зазнала чималих змін і трансформацій: у грудні 2012 року була реорганізована в Міністерство доходів і зборів України, а у травні 2014 року відповідною постановою Кабінету міністрів №160 на базі Міндоходів була утворена Державна фіскальна служба України (ДФС).

Урядом у 2016-2017 роках було проведено низку заходів щодо врегулювання та покращення роботи митниці, які дали великі позитивні результати. Для прикладу, втричі зросла кількість митних оформлень за системою «єдиного вікна»: прозоро, швидко, без штампів. Завдяки детінізації та системним змінам на митниці держава отримала додатково 18 мільярдів до плану.

У січні 2016 року було розпочато проект Twinning «Підтримка Державної фіскальної служби України у розвитку елементів інтегрованого управління кордонами у митній сфері» тривалістю в два роки. Партнерами України у цьому проекті виступають Федеральне Міністерство фінансів Німеччини, Митні служби при Міністерстві фінансів Республіки Польща та Міністерстві фінансів Литовської Республіки.

Нині ДФС відзначає, що завдяки проекту здійснена колосальна робота, яка стосується розроблення відповідних законопроектів стосовно введення інституту Уповноваженого економічного оператора і приєднання до Спільної транзитної системи (NCTS) та активної роботи із запровадження комплексу «Електронна митниця».

У зв’язку з підписанням Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом існує практична необхідність лібералізації правил митного оформлення. Більше того, враховуючи необхідність імплементації законодавства ЄС, важливо створення сприятливих умов і спрощення процедури перетину митного кордону, вдосконалення механізму визначення перевірки класифікації товарів і правил справляння митними органами податків та зборів при переміщенні товарів через митний кордон України тощо.

Як повідомили Укрінформу в управлінні зв’язків із громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло понад 200 звернень з питань митної справи. Найбільше заявники зверталися з питань затримки оформлення та проходження митного контролю, а також переміщення транспортних засобів через кордон. Також у своїх зверненнях громадяни просили надати роз’яснення і допомогти у вирішенні проблем, пов’язаних iз ввезенням та вивезенням товарів.

Так, на урядову «гарячу лінію» звернувся чоловік зі скаргою на один з митних постів Харківської області. Заявник повідомив, що був затриманий для перевірки  його автомобіль, який перевозив вантаж з електродами. І протягом доби йому так і не повідомили ані причину затримки вантажу, ані термін повернення документів. Чоловік просив сприяння у поверненні документів перевізнику в найкоротший термін, та надати роз'яснення щодо правомірності затримки зазначеного транспорту. Після розгляду даного звернення Харківською митницею ДФС дане питання було вирішено. Під час зворотного зв’язку чоловік повідомив, що до кінця дня його автомобіль з товаром виїхав із зони митного контролю.

Приватний підприємець з м. Дніпро зателефонував на урядову «гарячу лінію» зі скаргою на один із пропускних пунктів Закарпатської митниці. За словами заявника, протягом шести днів митники не надавали дозволу на проходження товару (косметичної продукції з Італії). На запити щодо надання дозволу працівники даного пропускного пункту не відповідали, а через затримання вантажу компанія, в якій чоловік здійснює свою діяльність, понесла збитки. Лише після того як фахівці урядової «гарячої ліні» відправили це звернення  на розгляд Закарпатській митниці ДФС, проблему було вирішено повністю. Під час зворотного зв’язку заявник повідомив, що на наступний день після звернення він пройшов митний контроль та отримав дозвіл на ввезення товару.

Зі скаргою на працівників одного з митного постів Одеської митниці звернулася жінка, яка проінформувала, що протягом п’яти днів працівники митного посту не могли провести митний огляд товару. Заявниця просила розглянути дану скаргу та вжити заходів для пришвидшення огляду товару згідно з Митним Кодексом України. Скаргу було розглянуто Одеською митницею ДФС. Під час зворотного зв’язку із заявницею стало відомо, що вже до кінця дня, в який подавалася скарга, товар був розмитнений та випущений у вільний обіг.

На урядову «гарячу лінію» звернувся чоловік із повідомленням про те, що на одному з контрольно-пропускних митних пунктів Волинської області не пропускають легкові автомобілі. Він зазначив, що через несправну роботу бази даних ДФС рух автомобілів був зупинений більш як на чотири години. Громадянин просив вжити заходів для відновлення роботи бази даних, аби пропуск легкових авто пришвидшився. Після того, як фахівці урядової «гарячої лінії» надіслали дане звернення на розгляд Волинській митниці ДФС, пропуск автомобілів через вище згаданий КПП був відновлений.

       Працівники урядової «гарячої лінії» завжди готові допомогти громадянам. І ця оперативність забезпечує максимально швидке вирішення будь-яких питань: від соціального захисту до ліквідації наслідків аварій. Якщо до ваших звернень та вимог органи влади і відповідні служби байдужі, зателефонуйте на короткий номер 1545, і в найкоротший термін вам буде надано сприяння у розв’язанні ваших проблем.

За період з 3 по 10 серпня 2017 року на урядову «гарячу лінію» надійшло ­­­­­86 тисяч 498 дзвінків, а також 831 звернення зареєстровано через Інтернет.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-