Гриневич назвала ТОП-10 вишів, де збільшилася кількість бюджетних місць
Про це вона поінформувала на прес-конференції щодо підсумків вступної кампанії, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"За час незалежності, та й за попередній час так само, зараз найменша кількість випускників шкіл в історії. Структура університетів є такою, що вони потерпають від демографічної ситуації. Але склалося так, що саме з найкращими балами окремі ЗВО змогли збільшити своє держзамовлення. Вони стали магнітами для вступників через те, що вони працюють над навчальним процесом, над якістю університетської науки. ...І це не тільки київські, а й регіональні університети”, - сказала Гриневич.
Так, за даними МОН, державне замовлення було збільшене в наступних вишах:
у Львівському національному університеті імені Івана Франка держзамовлення збільшилося на 391 місце;
в Національному технічному університеті «Київський політехнічний інститут імені Сікорського” бюджетних місць побільшало на 351;
у Національному технічному університеті «Дніпровська політехніка» - на 189 місць;
у Національному університеті «Львівська політехніка» - на 184 місця;
у Київському нацуніверситеті ім. Шевченка -на 165 місць;
у Національному університеті біоресурсів та природокористування - на 163 місця;
в Харківському національному університеті імені Каразіна - на 153 місця;
в Києво-Могилянській академії - на 146 місць;
у Харківському національному економічному університеті - на 138 місць;
в Харківському нацуніверситет радіоелектроніки - на 94 місця.
За словами Гриневич, результати аналізу адресного розміщення місць державного замовлення свідчать про те, що в Україні сформувалися 4 університетські центри.
Найбільше місць державного замовлення сконцентровано у вишах центрального регіону. Це ЗВО Києва - 27,7%; східний центр - Харківська область (12,5%); південний центр - Дніпропетровська (6,2%) та Одеська області (5,1%), та західний центр - у Львівській області - 11,2% місць держзамовлення.
"Якщо дивитися по країні, то регіональна присутність держзамовлення є приблизно пропорційна, і прагнення студентів здобувати освіту в кращих вишах ми повинні поважати, а з іншого боку - концентрувати державні ресурси там, де дається якісна освіта”,- резюмувала міністр.