Порошенко власним коштом запустив рекламу на підтримку автокефалії - АП
Про це розповіли в прес-службі Адміністрації Президента.
“На трансляцію телевізійної реклами “Ми — Україна” не було витрачено ані копійки із державного бюджету. Ця рекламна кампанія була оплачена особистими коштами Петра Порошенка”, - зазначили в АП.
Також зазначається, що були сплачені всі необхідні податки згідно з укладеними з телеканалами договорами.
В АП запевнили, що вказані видатки на розміщення реклами обов’язково будуть відображені в декларації Президента.
Як повідомляв Укрінформ, Президент Петро Порошенко 17 квітня 2018 року заявив, що підготував звернення до Вселенського патріарха з проханням видати Томос про автокефалію православної церкви в Україні.
19 квітня Верховна Рада України проголосувала за постанову щодо звернення Президента до Вселенського патріарха Варфоломія про надання Томосу про автокефалію православної церкви в Україні.
Через кілька днів Порошенко заявив, що Вселенський патріархат почав процедури, необхідні для надання автокефалії Українській православній церкві.
У липні Вселенський патріарх Варфоломій оприлюднив звернення, в якому заявив, що кінцевою метою Константинопольської православної церкви є надання українській церкві автокефалії.