На популяризацію України за кордоном цьогоріч витратять 35 мільйонів - МІП
Про це заявив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко під час звітної прес-конференції, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Загалом сподіваємося на кінець року вийти на цифру близько 35 млн грн по цьому року саме на медійну популяризацію за кордоном. Але однозначно ідеться про медійні гроші, витрати на медіа, але аж ніяк не на бренд і не на створення бренду, як намагаються у нас дізнатися. Бренд коштував 0 грн 0 коп", - зазначив Біденко.
Він додав, що популяризація України на телеканалі EuroNews згідно з договором коштує 3 млн грн.
"Тендер, який на стадії завершення, на інші хвилі популяризації, - це 26 млн грн. Який результат буде після торгів, ми не можемо прогнозувати", - додав Біденко.
За його словами, з усіма витратами можна ознайомитися на ProZoro.