Бренд Ukraine NOW відкритий для всіх - Мінінформ
Про це сказала перший заступник міністра інформаційної політики Еміне Джапарова під час форуму "Перспективи брендингу "Ukraine NOW" в проектах креативних індустрій", повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Бренд розповідає про Україну, як про країну можливостей, про те, що наша держава являє собою зараз. Важливо, що цей бренд є відкритим і навантажити його сенсом у різних сферах може будь-хто, від культури до фешн індустрії. Сама по собі конструкція є порожньою, кожен із вас може використовувати його абсолютно безкоштовно", - сказала Джапарова.
Заступник міністра поділилася з присутніми планами на майбутнє. Зокрема, вже у вересні планується презентувати модульний брендбук, який покаже як можна його використовувати. Кожен зможе використати цей бренд. Нині ж Україна веде переговори з великими міжнародними групами з точки зору контексту цього бренду, додала вона.
Як зазначила керівник департаменту інформації та комунікацій з громадськістю секретаріату Кабінету міністрів Роксолана Стадник, робота над створенням цього бренду була важкою, але надзвичайно цікавою. "Ми сподіваємося на те, що цей знак "Ukraine Now" отримуватиме своє визнання та винагороди", - сказала вона.
Стадник наголосила, що цей бренд можуть активно використовувати не тільки органи влади, а й бізнес.
Форум «Перспективи брендингу Ukraine Now в проектах креативних індустрій» / Фото: Данііл Шамкін, УкрінформФорум "Перспективи брендингу "Ukraine NOW" в проектах креативних індустрій" відбувається у Києві у Мистецькому арсеналі в рамках "Ukrainian Fashion Week". Він покликаний продемонструвати варіативність використання бренду "Ukraine NOW" та стати платформою для обговорення з лідерами креативних індустрій в проектах, що реалізуються в Україні та за кордоном.
Організували форум Міністерство інформаційної політики України спільно з командою UFW.
Нагадаємо, 10 травня 2018 року Уряд схвалив бренд "Ukraine NOW", розроблений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.
У 2017 році Banda отримала Red Dot за дизайн ВДНГ, а також головну відзнаку – Red Dot Grand Prix – за брендинг Євробачення-2017 спільно з агенцією Republique.
Red Dot Design Award – міжнародна дизайнерська премія, яка існує понад 50 років.