В Укрзалізниці пояснили причини технічних збоїв онлайн-продажів
Про це заявив на брифінгу директор Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень УЗ Олександр Красноштан, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"4 грудня на сервіс Укрзалізниці було надзвичайно велике навантаження, воно було аномальним, і тому багато пасажирів стикнулися з деякими технічними проблемами. Були дійсно проблеми, коли проходила оплата, але не надходили на електронну адресу придбані електронні квитки. Причина ж знову у тому, що було аномальне навантаження на систему. Вже станом на вчорашній вечір ці проблеми були усунуті, і на сьогодні сервіс працює у штатному режимі. Вчора ввечері всі такі випадки були локалізовані, і на сьогодні жодного випадку "завислої" оплати від пасажирів немає", - наголосив Красноштан.
Він зауважив, що поодинокі випадки неповернення коштів пасажирам за придбані, але неотримані квитки можуть бути пов’язані виключно з роботою банківської системи, але це найближчим часом має бути врегульовано і вирішено. "Ми передали все до банку. Можливо, ще є платежі у банку, таке буває. Але з боку Укрзалізниці жодного "завислого" платежу немає", - підкреслив Красноштан.
За його словами, Укрзалізниця розуміє, що ця ситуація спричинила певні незручності для пасажирів, і просить вибачення.
Він також ще раз наголосив, що проблеми, які виникли з придбанням квитків через онлайн-сервіс, було виключно технічними.
Відповідаючи на запитання, чому Укрзалізниця затягнула відкриття продажу квитків на поїзди до 4 грудня, Красноштан сказав, що це пов’язано із запуском залізничного експреса до аеропорту Бориспіль і, відповідно, внесенням змін у розклад руху поїздів. "Через запуск експреса у київському залізничному вузлі відбулися серйозні зміни. І ці зміни потягли за собою зміни руху поїздів по всій країні. До того часу, поки ми не знаємо точно, до хвилини, розкладу руху кожного поїзда, ми його не можемо відкривати і не можемо запускати в продаж квитки. Як тільки ми синхронізували ці всі речі, ми одразу ж відкрили квитки на продаж", - наголосив він.
Красноштан зазначив, що на сьогодні Укрзалізниця закінчила цю роботу і відкрила всі квитки на всі поїзди на найпопулярніші напрямки і дати.
Як повідомляв Укрінформ, 4 грудня Укрзалізниця відкрила продаж квитків на поїзди, що вирушають після 20 грудня. В результаті навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua зросло у 6 разів. Спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження трансакції та надходження квитка на електронну пошту. Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівці Укрзалізниці наклали певні обмеження на кількість таких онлайн-операцій. Згодом, увечері Укрзалізниця повідомила, що роботу її онлайн-сервісу стабілізовано.