У Швеції презентували бренд Ukraine NOW
Як повідомляє прес-служба МІП, це відбулося під час першої панелі конференції «Брендування в часи конфліктів».
«Україна повстала перед складним викликом - в рамках публічної дипломатії комунікувати ситуацію війни з Росією, сильну армію, яка захищає Європу від агресора. І водночас - показати безпечну країну, де ідуть реформи, де права людини є найвищою цінністю. Уряд сьогодні успішно реалізовує ці комунікаційні платформи, просуваючи реформи в Україні», - сказав Біденко.
Учасники заходу обговорили те, як соціальні, етнічні та військові конфлікти впливають на практику брендингу, комунікації та публічну дипломатію, а також проаналізували місце брендингу та іміджу держави у міждержавних конфліктах та практику використання ЗМІ у цих конфліктах.
Організатором конференції виступив університет Сьодертерна спільно зі Шведським Інститутом за підтримки Центру Балтійських та Східноєвропейських досліджень (CBEES), NordForsk та ReNEW.
Як повідомляв Укрінформ, 10 травня 2018 року уряд схвалив бренд Ukraine NOW, розроблений українською агенцією Banda в рамках роботи комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики України.
Фото: МІП