Керівниця проєкту «Фільтр» розповіла про завдання клубів із медіаграмотності
Про це в інтерв'ю Укрінформу повідомила керівниця Національного проєкту з медіаграмотності “Фільтр” Валерія Ковтун.
Медіаклуби - це "новий формат, який заміняє тренінги на розмови про життя в контексті медіаграмотності. У Скандинавії дуже популярні ці клуби по інтересах, де люди соціалізуються, приходять, щоб дізнатися, як у кого справи, і поговорити про тему, яка всім цікава. Власне, клуби з медіаграмотності – це осередки, де люди збираються поговорити про те, як і чим живе їхнє місто, які є потреби в міста у контексті тих десяти навичок з медіаграмотності, які ми їм презентували під час попереднього тренінгу в Києві", - зазначила Ковтун.
За її словами, вже створені п'ять клубів у Ромнах, Запоріжжі, Краматорську, Черкасах та Вінниці. Їх запустили за підтримки ГО "Інтерньюз-Україна" та Координатора проєктів ОБСЄ в Україні. Кожен із таких осередків медіаграмотності згуртував навколо себе до 40 учасників.
Як повідомила Ковтун, у клубах учасники проєкту намагаються наближати питання медіаграмотності до потреб людей.
"Ми кажемо, що медіаграмотність – це і про ваш дохід, і про те, як допомогти вашій дитині зробити правильний вибір і критично оцінити свої шанси на вступ у виш і на майбутню професію, як захистити себе від неправильних вчинків", - підкреслила Ковтун.
За її словами, проєкт "Фільтр" зараз працює над тим, щоб розширити клуби, дати більше мотивації наявним лідерам та, можливо, зробити навчальні поїздки в інші країни.
Як повідомляв Укрінформ, у серпні Міністерство культури та інформаційної політики презентувало Національний проєкт з медіаграмотності “Фільтр”, ключовою місією якого визначено об’єднання зусиль держави, громадських організацій та медіаспільноти задля підвищення рівня медіаграмотності та критичного мислення українців.