Нацслужба здоров'я нагадала, куди писати скарги на лікарів

Нацслужба здоров'я нагадала, куди писати скарги на лікарів

Укрінформ
Національна служба здоров’я України нагадала алгоритм дій при порушенні прав пацієнта.

Як передає Укрінформ, про це йдеться на каналі НСЗУ в Телеграмі.

«Держава гарантує всім пацієнтам надання необхідної медичної допомоги та ліків, які передбачені Програмою медичних гарантій, безоплатно. Війна не є причиною для вимагання з пацієнта грошей за надані послуги або ліки», - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, якщо у закладі, який має договір із НСЗУ, безпідставно відмовили у наданні послуг або вимагали гроші, можна поскаржитися на неправомірні дії лікаря як на місцевому рівні, так й у НСЗУ.

Читайте також: Всі інсуліни за електронним або паперовим рецептом є безплатними - Нацслужба здоров’я

А саме: написати скаргу до головного лікаря (медичного директора) медичного закладу про неправомірні дії лікаря; написати скаргу до Департаменту охорони здоров’я у вашому місті або регіоні; подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ: https://bit.ly/3L9IUdM (як правильно оформити скаргу див. тут https://bit.ly/3wPWME5).

Крім того, звернутися у контакт-центр НСЗУ за безоплатним номером 16-77; зателефонувати зі скаргою на урядову лінію Кабінету Міністрів України — 15-45.

Читайте також: Нацслужба здоров'я пояснила, як потрапити на планову операцію

«Не соромтесь і не хвилюйтеся через те, що подаєте скаргу. Ваша громадянська позиція допомагає покращувати медицину», - закликали в НСЗУ.

Як повідомляв Укрінформ, Національна служба здоров’я роз’яснила, що попри війну в Україні працює Програма медичних гарантій, яка покриває витрати пацієнта з онкологією на всіх етапах лікування – від ранньої діагностики та консультацій лікаря до операцій та хіміо- чи радіотерапії.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-