На екстрений номер 112 вже надійшло майже мільйон звернень

На екстрений номер 112 вже надійшло майже мільйон звернень

Інфографіка
Укрінформ
Від початку запуску в Україні служби 112 - “єдиного вікна” для повідомлень про надзвичайні ситуації - її оператори отримали майже мільйон звернень від громадян.

Про це міністр внутрішніх справ Ігор Клименко повідомив у Телеграмі, передає Укрінформ.

“Вісім місяців тому ми запровадили єдиний номер для повідомлень про надзвичайні ситуації – 112. За цей час оператори служби опрацювали вже майже мільйон викликів громадян”, - зазначив Клименко.

За його словами, “сьогодні можемо впевнено сказати: лінія 112 – це про комфорт та доступність. Один виклик дає можливість звернутися одразу до декількох служб, це значно пришвидшує процес надання допомоги”.

“Фахівці лінії 112 володіють жестовою мовою і за цей час опрацювали близько 10 тисяч таких викликів. Також оператори володіють іноземними мовами”, - підкреслив очільник МВС.

Читайте також: ДСНС за час повномасштабного вторгнення РФ врятувала майже п'ять тисяч людей

“Впроваджуємо європейські стандарти та дбаємо про те, аби державні послуги були максимально ефективними та безперешкодними”, - додав Клименко.

Як повідомлялось, у липні 2023 року у Києві повноцінно запрацював єдиний телефонний номер для всіх надзвичайних ситуацій — служба 112.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-